vineri, 21 noiembrie 2014

Daily News

M-am tuns! Imediat ce am ajuns acasa la parintii mei, am dat o fuga la coafor sa-mi fac o programare pentru par si pentru unghii ca sa ma rasfat! Simteam nevoia de putina odihna si cred ca un weekend departe de toate grijile poate face miracole! Mai ales unul in care alegi sa-ti schimbi si freza si sa-ti faci si unghiile si tot tacamul... Am ales evident tunsoarea mea obisnuita pentru ca este singura care imi incadreaza trasaturile fetei, doar ca am scurtat mai mult din par decat de obicei, iar pentru manichiura am optat pentru oja semi-permanenta. Va voi spune pe parcurs cum s-a comportat pentru ca este pentru prima oara cand imi aplic acest tip de oja. Ma cam plictisisem de gel si daca tot am apucat sa le las sa creasca putin (unghiile adica) si sa-si revina de dupa gel, am zis ca e momentul pentru ceva nou. Voi ati incercat metoda aceasta?Sunteti multumite sau imi recomandati sa raman tot la gel? Am ales un roz pal si putin sclipici si atat.

In alta ordine de idei, asta am finalizat in sfarsit cumparaturile de Craciun. Am luat cadouri pentru toata lumea, unele au ajuns deja la mine iar altele sunt pe drum si nu stiu cum sa va spun, dar aproape ca nu mai am rabdare pana in Decembrie ca sa le dau! Daca s-ar putea, as muta Ajunul chiar maine seara si sa vad daca le vor placea celor dragi atentiile mele. Am lucrat putin la ideile de cadouri asa ca ma astept la un raspuns pe masura!Glumesc evident! Sunt sigura ca le vor placea mult produsele pe care le vor primi si ca le vor fi si de folos. Si cum era de asteptat, mi-am pus in cosul de cumparaturi si mie cate una doua atentii. Lista incepe cu o lotiune de corp de la Victoria's Secret si se termina cu un parfum dar mai sunt si altele...

Si tocmai ce am inceput sa urmaresc serialul Modern Family si imi place la nebunie! Si astept cu nerabdare sa se termine odata pentru totdeauna cu Vampire Diaries si drama Elenei care devine din ce in ce mai insuportabila (parerea mea!). Urmeaza sa-mi incalzesc o cana de ceai si sa-mi pun in functiune imaginatia pentru cateva noi articole fashion pe care am de gand sa vi le prezint in aceasta seara sau in urmatoarele ore.
Pupici!

2 comentarii:

  1. Drama Elenei? :-)) Nu m-am gandit pana acum la asta. Dar, ai dreptate, abea astept si eu sa se termine o data sa vad ce se intampla fiindca deja cam devine telenovela cu acte-n regula.
    Cat despre noua ta manichiura cu oja semi-permanenta. O verisoara si-a facut si era foarte dezamagita. Promite sa dureze 2 saptamani... Dar, dupa o saptamana la varfuri ii era deja toata ciobita manichiura. Probabil ca prin "dureaza 2 saptamani" s-a referit ca in 2 saptamani e deja dusa toata complet de pe unghii.
    Daaar, sa ne spui cum s-a comportat pe unghiutele tale :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu vreau sa vad poze atat cu tunsoarea noua, cat si cu unghiutele noi! :*

    RăspundețiȘtergere