marți, 4 noiembrie 2014

Failure shopping

Undeva prin luna Mai daca nu ma insel, am primit prima comanda de la LovelyShoes cu o pereche de ghetute de toamna care mi-au placut foarte mult si le-am dorit la fel de mult astfel ca imediat cum s-a ivit ocazia unei comenzi m-am indreptat tinta catre acestea. Design-ul simplu m-a atras in mod special iar tinutele pe care le aveam eu in minte la acel moment se potriveau perfect cu acestea, dar poate va intrevati de ce am omis sa va vorbesc despre ele pana acum, nu-i asa? Pani pentru ca au o mica mare problema...





In afara unei mici pete de lipici (persistenta) pe care nu am putut sa o sterg, acestea s-au prezentat la prima proba mai mult decat ok. Masura potrivita, materialul cat de cat reusit, totul bine si frumos pana la o purtare pe bune in aceasta toamna cand dupa nici 5 minute de mers, am simtit undeva in fata, sub degete ceva deranjant. Am crezut initial ca este vorba de o pietricica sau ceva ce am prins probabil de soseta prin camera, astfel ca am mers mai departe desi gandul ca nu avea cum sa intre o piatra in gheata si sa ajunga tocmai in varful acesteia inca nu-mi dadea pace. Imediat ce am ajuns la facultate am intrat in prima baie si m-am descaltat in speranta ca poate voi reusi sa scot micuta pietricica si sa pot merge mai departe fara probleme dar aici s-a produs marea dezamagire... Nu era vorba de o piatra si nici de un gunoi, si de un cui! Si nu unul si doua extrem de ascutite care faceau parte din talpa. Am fost efectiv socata de acest fapt si nu stiam cum sa fac sa nu ma intep in ele pentru ca simteam o jena destul de mare cand mergeam. Primul gand a fost a fost sa aplic un servetel uscat peste zona cu problema si sa merg cat mai usor ca sa se infinga cele doua cuie si mai tare in talpa si sa-mi raneasca degetele sau mai rau, sa iasa si altele la suprafata.
Am fost extrem de dezamagita de acest lucru si de atunci nu le-am mai purtat. Consider ca au fost realizate nici ci minimum de simt al raspunderii si nu mi se pare normal ca o pereche de incaltaminte, oricat de ieftina sau scumpa ar fi,  sa nu fie finisata cel putin corespunzator. Daca cineva ar fi probat inaintea mea aceasta pereche de ghete si s-ar fi ranit va dati seama ce lucruri s-ar fi putut intampla... Imi pare rau pentru ca a trebuit sa le arunc pur si simplu la gunoi pentru ca aratau foarte bine dar nu mi-as fi permis sa le dau cuiva si sa stiu ca se poate oricand intampla un accident sau sa se raneasca in acele cuie batute excesiv in talpa pantofului. Pozele ce urmeaza sunt realizate chiar in momentul in care le-am primit si au fost purtate in casa, doar pentru cateva poze ca sa-mi pot forma o idee asupra lor si atat, cat si outfit-ul pe care il pregatisem pentru purtare.




Dupa cum puteti observa, acestea sunt foarte aspectuoase si reusite, iar la pret un chilipir, dar eu m-am lecuit de incaltarile achizitionate de pe internet si mai ales de pe site-urile chinezesti. Nu mi se potrivesc, si nu ma voi mai risca de acum inainte, desi in urma cu o luna de zile nu m-am putut abtine si am comandat o pereche de botine de la Romwe care tocmai au ajuns si sper sa fie ok, daca nu... adio shopping online de pantofi pentru o buna perioada de timp!

4 comentarii:

  1. Nice booties. :)
    Best regards,
    rinx
    I hope you won't mind checking my blog as well :) thank you!
    link: http://theclosetqueenofandrogyny.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. really nice shoes for coming fall
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere
  3. ce faine sunt ghetutele , sa le portii cu placere

    RăspundețiȘtergere
  4. Pacat ca le-ai aruncat, trebuia sa le duci la un cizmar , sigur gasea o solutie. Aratau tare bine

    RăspundețiȘtergere