sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Hainute pentru bebelusi

Mai este inca putin pana cand verisoara mea va naste primul bebelus din familie! Avem atat de multe emotii si suntem atat de incantati de acest mic nepotel care va umple casele noastre de fericire incat aproape ca nu mai avem rabdare pana va veni pe lume sa il coplesim cu iubirea noastra! Cel mai probabil va fi un alintat si va primi de toate dar le merita! Un copil aduce zambet si voie buna si nu ai cum sa nu iti doresti sa-ti fie casa numai fericire in fiecare zi! Si suntem toti atat de emotionati si plini de euforie incat inca de cand am aflat vestea ne-am pus in gand cum ii vom decora camera (da, de parca asta ar fi decizia noastra si nu a parintilor!) si ce hainute va purta si am reusit intr-un timp scurt sa ii cumparam o garderoba de invidiat!
Am luat numai hainute bebelus  de cea mai buna calitate si potrivite pentru orice moment al zilei! Nu ca ar duce lipsa de asa ceva, pentru ca evident ca nu doar eu am cumparat tot felul de chestii interesante si articole vestimentare in trend pentru bebelusi, ci si restul familiei care asteapta cu nerabdare sa il alinte!

Lucrusoarele pentru bebelusi sunt atat de mici si de dragalase! Nu credeam ca shopping-ul pentru ei poate fi atat de relaxant dar si de greu in acelasi timp! Sa alegi dintre miile de produse nu este chiar atat de usor pentru ca nu toate sunt ok pentru bebe.
Mai ales jucariile si accesoriile care trebuiesc sa fie realizate din materiale bio, care sa nu raneasca, dar aici nu prea m-am bagat deoarece am preferat sa o las pe mamica sa decida ce fel de jucarii va cumpara si ce alte accesorii ii vor fi bune sau nu. Dar pe langa astea, problema cea mai mare o reprezinta faptul ca bebelusii, cresc foarte repede! Ah, sunt atat de simpatici si de dragalasi acesti micuti ingerasi! Nu ai cum sa nu ii iubesti si sa-ti doresti sa ii rasfeti cum se cuvine! Eu de exemplu, nu m-am putut abtine si i-am cumparat niste costumase atat de amuzante ultima oara! Imi plac la nebunie halatele si pijamalele cu imprimeuri haioase si cele care imita diferite siluete de animalute astfel ca i-am umplut un dulapior numai cu diferite costumase de iepuras, ursuleti si pisoi scumpi! As purta si eu asa ceva daca m-ar incapea si nu s-ar amuza nimeni pe seama mea ca mi-s dragi rau de tot! The cutest thing ever as spune! Sa-i mananci nu alta!  Arata adorabil si evident ca iti doresti sa ii vezi astfel in fiecare zi asa ca eu am preferat sa ii construiesc o garderoba completa micutului meu nepotel care este pe drum, si la fel voi proceda si cand voi avea copilul meu! Voi avea grija sa nu le lipseasca nimic si sa le iau tot ce imi place :) Chiar daca le vor ramane repede mici si le vor trebui alte hainute repejor, prefer sa am tot ce imi trebuie decat sa fiu pe minus!

Un comentariu:

  1. As minti sa spun ca sunt neaparat inebunita dupa bebelasi. Problema mea e ca nu stiu cum sa ma comport cu ei, sa ii fac sa rada sau sa fiu draguta si asa mai departe, si cand incep sa planga, intru in panica si chem repede pe cineva :-)). In schimb, cand vad haine de bebelusi, hoooop ma pun si cumpar ceva :-)) de zici ca eu as avea copil

    RăspundețiȘtergere