sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Lazy weekend day

Reteta unui weekend perfect: prajituri, suc (a se citi defapt ceai!), popcorn, un serial pe cinste si cadouri multe! Ah, cat de mult ador sa stau degeaba... Defapt cred ca toti ne dorim intr-o oarecare masura sa stam numai in pat acasa, la caldurica si sa uitam de toate grijile din lume pentru cateva clipe sa nu ne deranjeze absolut nimeni! Mai am si zile in care vreau sa fiu inconjurata de oameni dragi, dar parca in ultima perioada mi-am gasit confortul si linistea doar in singuratate si linistea casei si atat. Prefer mai mult sa stau sa ma relaxez in voie in pijamalele mele pufoase roz si halatul pufoserie rosu primite cadou de la mama soacra in timp ce imi admir ceasul si noul colier de la mama si infulec pe nerasuflate bomboane gumate, mananc prostii si rad in hohote la comediile romantice. Spuneti voi daca nu suna a weekend perfect?

Am inceput de ieri sa ma gandesc serios la viitor si la ce imi doresc eu sa fac in viata. Mai rar am asa ganduri deoarece nu sunt genul care sa-si faca planuri (dovada stau incercarile esuate de a strange bani la ciorapel pentru shopping si multe alte tentative de acest gen) asa ca este ceva nou pentru mine sa imi pun pe o foaie prioritatile si sa ma gandesc in ce parte mi-as dori ca viata mea sa se indrepte. M-a lovit un gand cum ca daca nu ma trezesc la realitate, s-ar putea sa nu imi dau seama pe ce drum sa o apuc si ca daca nu ma pun cu picioarele pe pamant si imi iau viata in maini e posibil sa nu reusesc nimic, si poate nu e chiar atat de rea aceasta decizie nu? Doar ca exista o mica problema... de unde incep? As avea atatea in cap dar parca toate sunt la fel de importante. Astept si sfatul mamei. 

Numai ea stie mai bine si ma cunoaste cu adevarat incat sa imi spuna sa fac si spre ce directie sa o apuc. 
And other news: am primit mult asteptatele colete! Ghetutele de la Romwe sunt foarte dragute, aspectuoase, insa putin cam incomode. Nu sunt realizate dintr-un material tocmai ok sa fiu sincera si cu aceasta ultima pereche am incheiat seria de shopping online de incaltaminte. De data aceasta chiar mi-e invatatura de minte si chiar nu vreau sa ma mai risc desi multe dintre produse poate chiar arata mai bine decat ceea ce avem noi prin magazine, dar zau ca e ca si cand ai cauta acul in carul cu fan! Este extrem de greu sa nimeresti ceva calitativ, ori poate am avut eu parte numai de experiente negative cu pantofii caci lahaine au fost toate mai mult decat ok. De exemplu, puloverele si bluzele in general au fost perfecte, din materiale super faine, groase si atent lucrare. La fel si rochiile (cu exceptia unor modele din voal care sunt transparente ori sunt prea scurte) si accesoriile. 

Si cam asta ar fi tot pentru ziua de azi. M-am gandit ca in afara de postarile de tip Sunday Post sa incep sa mai scriu din cand in cand si alte ganduri aici pe blog. Urmeaza sa-mi recuperez cateva poze dintr-un card din aparat sa va mai arat ce mi-am mai luat si cu ce m-am innoit si nu-mi ramane decat sa-mi pun la bataie inspiratia pentru ca... o sa ploua cu articole in urmatoarele zile! Yep, m-am apucat serios de scris, review-uri si altele and i'm rolling baby! Asta e de bine cred... 

V-am pupat dragilor si am fugit la bucatarie! Ma tenteaza niste clatite si o portie de cartofi prajiti!

Un comentariu: