joi, 27 noiembrie 2014

Machiajul meu cu 100 de lei

Astazi am luat o pauza de la invatat. Marti si miercuri am dat gata doua carti, si aproape mai aveam putin si adormeam cu ele in brate noaptea. (nu ca nu le-as fi visat!). A doua zi am simtit ca sunt paralela cu lumea pentru ca atat de obosita am fost incat nici nu stiam ce se petrece in jurul meu si a trebuit sa beau urgent o cola si sa iau un Magneziu sa-mi revin dat tot asa voi fi si in urmatoarele zile pentru ca mai am inca de dat cateva examene importante, si desi am invatat inca de la inceputul anului ca sa pot tine pasul, simt ca nu am acoperit toata materia si mi-e putin frica de asta... Anyway, astazi am zis stop, ma pun pe scris pentru blog si ma relaxez! Am primit si comanda la Aoro si m-a binedispus si abia astept sa revin la normalitate sa ma apuc iarasi de review-uri. Pana atunci as vrea sa va prezint produsele pentru machiaj pe care eu le indragesc cel mai mult si sunt bugdet-friendly! Am vazut ca a circulat prin blogosfera romaneasca de beauty acest "tag" impropriu spus si dupa ce am revizuit gentuta de cosmetice, mi-am dat seama ca si eu ma incadrez perfect in buget si ca merita sa va spun care sunt must-have-urile mele:






Fondul de ten Rimmel London Wake Me Up a facut istorie! Cel mai bun pentru tenul meu, cel mai luminos si potrivit ca si nuanta dintre numeroasele produse pentru ten incercate de mine. Nota 10 fara ezitare! Dovada stau cele 4 sticlute cumparate fara pauza in acest an! Pret: 28015 lei in functie de magazin.

Rujul Color Whisper Maybelline. Desi se comporta mai mult ca un balsam de buze usor colorat, este perfect pentru orice sezon avand o textura catifelata si cremoasa. Hidrateaza si coloreaza placut buzele in nuante naturale foarte chic. Pret cuprins intre 25-30 lei

Rimelul Wonder Lash Oriflame. Ramane preferatul meu desi nu il gasesc mereu in catalog. Imi separa super fain genele, nu le incarca si este accesibil desi nu mai tin minte cu exactitate cat am dat pe el ultima oara, dar cred ca pretul este pe undeva pe la 15-20 de lei.

Rimmel London Stay Matte Powder. Ieftina, eficace si perfecta pentru retus rapid! Eu am achizitionat-o la pretul de 11 lei de pe Aoro de fiecare data cand se afla la reducere. 

L'Oreal Super Liner Perfect Slim, dragostea vietii mele! Nu as putea trai fara acest tus! Este perfect din toate punctele de vedere si alaturi de fondul de ten Wake Me Up este al doilea produs care a fost cumparat after and after si de care sunt extrem de multumita! 

Sper ca m-am incadrat in buget pentru ca ar fi mai multe de adaugat precum ar fi un corector si in fard pentru sprancene insa in ceea ce le priveste, aici niciodata nu am fost pe deplin multumita de un produs anume.
Dar preferatele voastre care sunt dragile mele? Aveti produse pe care le folositi si le cumparati mai des decat pe altele? Care sunt acelea?

4 comentarii:

  1. pudra si fondul de ten le am si eu , intradevar nota 10

    RăspundețiȘtergere
  2. Pudra am folosit-o si eu o perioada si e foarte buna. Ca fond de ten, wake me up nu mi se potriveste din pacate, dar am gasit altul de la Rimmel care e minunat. Ah, da, si rimelul, mi-a placut mult o perioada de timp, pentru ca separa frumos genele.
    Pupici!
    Andreea

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut si eu acest tag dar eu am ales fondul de ten Lasting Finish de.la Rimmel.
    Ps: sa modifici pretul la primul produs:ti-a luat 0 in loc de liniuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt la a 3 cutiuta de Rimmel London Stay Matte Powder si tot de pe Aoro o cumpar ca mereu o gasesc la pret bun. O recomand si eu!

    RăspundețiȘtergere