vineri, 21 noiembrie 2014

Micile artificii de infrumusetare ale unei femei

Nu mai este nici un secret ca unghiile frumoase si ingrijite fac mai mult decat un machiaj complet, si ca poti judeca usor caracterul femeii doar privindu-i mainile. Mereu am avut grija sa fiu cat mai atenta la aceste mici detalii care sa-mi puna frumusetea naturala mai mult in evidenta, si desi probabil veti gandi ca unghiile false sau cu gel nu sunt deloc estetice sau cu un look natural va inselati! In trecut preferam sa imi aplic oja singura, sa imi cumpar si sa exersez cu acestea diferite modele dar pe parcurs mi-am dat seama ca mi-am irosit banii pentru ca talent la pictura pe unghie nu am si nici nu dispun de prea mult timp pentru a realiza manichiuri sofistica astfel ca am apelat la unghiile cu gel. De ce am ales aceasta varianta?

Pentru ca sunt o modalitate extraordinara de a avea o manichiura ingrijita o buna perioada de timp, pentru ca sunt ieftine, rezistente si economisesc timp si bani! Nu le schimb chiar atat de des incat sa-mi agresez unghia, dar in ceea ce priveste modelele am fost mereu deschisa catre acestea! Daca initial preferam doar o manichiura simpla intr-o singura culoare sau eventual cu putin sclipici aplicat pe inelar, mai apoi mi-am dorit sa experimentez si mi-a placut la nebunie de exemplu gelul care isi schimba culoarea in functie de temperatura, aplicatiile de tip cristale swarovski si nu numai!

Am deja un an de zile de cand imi aplic gel si sunt foarte multumita de aceasta modalitate de intretinere a unghiilor. Consider ca daca mi-as da putin interesul, as putea urma si eu cateva cursuri unghii false pentru a incepe si eu un job de acest gen care nu doar ca este foarte placut si potrivit pentru orice femeie care isi doreste sa stea acasa cat mai mult la caldurica , dar care isi doreste sa stranga si cativa bani! Daca te pricepi, iti dai interesul si esti deschisa catre noi experiente si noi tehnici, poti invata rapid sa stapanesti aceasta arta a picturii cu geluri pentru unghii si aplicarea eficienta si multe altele. Cunosc multe fete care si-au lasat jobul de care nu erau multumite si si-au inceput acasa aceasta mica afacere si sunt extrem de incantate de aceasta noua pasiune care pentru unele a devenit mai mult decat un job! Consider ca pentru acestea care isi doresc cu adevarat sa devina profesioniste si sa exceleze in domeniu, o serie de cursuri pentru o pregatite nu ar strica deloc! In acest mod poti poti tine pasul cu noile ustensile, noile geluri si tehnici aparute iar clientele mereu multumite de rezultat. Dupa cum v-am spus, o femeie trebuie sa arate mereu aranjata si cocheta si daca nu are timp, poate oricand apela la cei profesionisti pentru a-si recapara frumusetea intr-un timp scurt si cu o eficienta maxima.

2 comentarii:

  1. Dar pentru asta, trebuie sa inveti si sa ingrijesti unghiile, nu doar sa le colorezi! :D

    RăspundețiȘtergere