miercuri, 12 noiembrie 2014

New stuff: golden stuff!

Cand am afla ca o surpriza si ca ma asteapta acasa sa o descopar, imi venea sa ma bag efectiv in telefon si sa ajung pana acolo sa vad despre ce este vorba, dar pentru ca nu am reusit, m-am domolit si am asteptat cumintica pachetul. Este vorba despre o mai veche comanda Rosewholesale cu care am avut nitel probleme.
Am primit un raspuns destul de greu de la acestia dar supararea maxima nu a fost pe asta, ci pe faptul ca un colier (defapt cel mai asteptat din toate!) a venit stricat... Aproape jumatate din pietricele sunt cazute si asteapta sa fie lipite pe cand o parte nici macar nu se afla in plic asa ca nu imi ramane decat sa plang dupa el si sa il iau cu o ala ocazie de pe un alt site ca poate cine stie, o sa am noroc in alta parte!
Dar desigur ca nu a fost tot coletul o catastrofa! Am primit inca un colier absolut divin! M-am indragostit de nuantele aurii, astfel ca atunci cand l-am zarit pe site nu am asteptat foarte mult si cred ca face o pereche pe cinste cu noul meu ceas auriu primit si el tot recent.


Ce spuneti? Va plac ori ba? Acest ceas l-am facut prin vara aceasta vara cadou prietenei mele cele mai bune si de atunci mi-a ramas gandul la el iar cand mi-a dat unda verde la comanda, mi-am luat si eu unul la fel.
Colierul arata chiar foarte dragut si a fost apreciat de catre colegele de camera care abia asteapta sa ii faca si ele inaugurarea intr-una dintre serile dansante. Imi place foarte mult si mie si trebuie sa recunosc ca desi detine numeroase pietricele, nu arata deloc ieftin. Pretul este ieftin, dar aspectul foarte chic and bling!

Sper sa va placa fetelor aceste doua produse pe care le-am primit! Colierul despre care va spuneam ca a venit cu defect nu l-am mai pozat pentru ca sunt si acum extrem de suparata de felul in care a ajuns la mine. Ma gandeam sa ii fac ceva sa-l salvez dar nu stiu daca ma mai tenteaza. Oricum, de colierele cu prietricele m-am cam lecuit!

Un comentariu: