duminică, 30 noiembrie 2014

Party tonight!

Cum sa petreci un weekend linistit si placut? Pai se ia una bucata de copil, o punga de dulciuri, multe desene animate, o paturica si jocuri de curse cu tractoare pentru timpul liber si un pic de energie!
Da, asa prefer sa petrec astazi, in compania celui mai mic verisor si copil din familie care este febletea mea si pe care l-am asteptat cu nerabdare si multe cadouri acum ca este si ziua lui de nume. O sa punem diseara de o petrecere pe cinste cu toti piticii de la gradinita, dar pana atunci, stam amandoi cuminti in casa pentru ca zapada de ieri, a apucat sa se topeasca si sa transforme strazile in patinoare, si preferam sa lasam sania cuminte in garaj de data aceasta si sa asteptam adevarata zapada pe mai tarziu.


 Stiu ca iarna este anotimpul lui preferat dintre toate, si nu il condamn. Cand il vad ca se uita cu tristete pe geam vazand cum luceste asfaltul ce il impiedica sa iasa la o lupta cu bulgari, mi se topeste inima de mila, dar stiu eu cum sa il inveselesc! A mai crescut putin de cand l-am vazut ultima oara, si zice si el ca jucariile sunt pentru copii mici asa ca mi-a soptit ca si-ar dori foarte mult sa joace jocuri cu masini si tractoare asa ca i-am instalat pe tableta cateva aplicatii si joculete pe care sigur le va indragi rapid, si in acest mod va putea uita de tristete pana vor ajunge aici ceilalti copii. Defapt, cred ca se vor muta cu totii in camera calculatorului pentru a se juca impreuna pentru ca mama si tata au de gand sa ii dea cadou un volan care se conecteaza la acesta si se vor intrece in curse cu masini asa cum toti baietii isi doresc, in timp de fetele se vor plimba cochete printre camere. Eu cred ca diseara se va lasa cu urme de roti prin casa... voi ce credeti?!
Distractie placuta si un weekend cat mai reusit va doresc dragilor! V-am pupat si v-am lasat pentru ca trebuie sa ma pregatesc pentru petrecere si sa primesc aprobarea rasfatatului casei in ceea ce priveste meniul de diseara ( adica, prajiturile si dulciurile!).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu