joi, 27 noiembrie 2014

Pregatiri de iarna grea!

Cadouri cumparate, ornamente pregatite, lista cu mancaruri aproape gata si ea... am impresia totusi ca am uitat ceva dar nu stiu ce! De spiritul Craciunului oare? Nu cred, pentru ca magazinele din jur tin mortis sa-mi spuna ca mai e putin pana la sarbatoare si la vacanta, iar eu nu pot decat sa astept cuminte venirea Mosului...
Gata mi-am amintit! Zapada lipseste! Oare cum va fi Ajunul in acest an? Mi-as dori sa fie presarat cu cea mai fina zapada, sa ma uit pe geamul inghetat la colindatori si sa spun ca asta este iarna mea visata! Anul trecut aproape ca nici nu am simtit ca a fost Craciun din lipsa ei...

Nici macar un fulg nu a cazut din cer si la spectacolul de colinde din oras m-am simtit trista ca nu pot sa ma bucur si eu ca un copil de derdelus si de ghetele mele groase ce asteapta sa isi lase urmele prin primul strat de nea cazut acoperind strada golasa.
Tin minte ca in urma cu doi ani am avut zapada din belsug! Ba chiar a fost pentru prima data cand am vazut sa fie atat de mare (cam pana la jumatatea geamului) si m-am speriat ca voi ramane blocata in casa pentru mai mult timp (am stat cam vreo 2 zile)...

Nu mi-a mai fost dat sa vad asa multa zapada niciodata! Cand am auzit la meteo ca vor cadea din cer cantitati exagerate de zapada am zis ca se refera la zapada de 50-60 cm si nicidecum la un strat de peste1 metru si jumatate! M-am speriat sincera sa fiu in urmatoarea dimineata cand ne-am gasit efectiv blocati in casa de valul mare de zapada! Din fericire, in orasul nostru primarul a fost precaut si aceasta situatia nu a fost de durata pentru ca imediat dimineata au inceput sa lucreze din zor masinile la deszapezire.



Din ce stiu de la bunicul meu, un vecin a luat o serie de freze pentru zapada de la Ideal Shoping cu credit impreuna cu alti vecini pe care le-a oferit celor de pe strada noastra sa-si poata face o carare prin curte si sa-si scoata de sub zapada masinile si astfel ca strada noastra a fost printre primele care nu au avut probleme cu accesul catre principalele institutii din preajma si arterele rutiere principale. Eu am reusit sa plec la facultate chiar la trei zile dupa caderea masiva a zapezii multumita vecinilor harnici si astfel ca nu a trebuit sa recuperez orele pierdute, dar ma gandesc cu groaza la ce va fi si in acest an... Sper doar sa fie totul ok pentru cei care au avut in anii trecuti probleme mari din cauza caderilor masive de zapada! Stiu cat de greu este le este pentru ca am avut o colega in aceasta situatie si nu doresc nimanui sa-si petreaca sarbatorile inchisi in casa!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu