miercuri, 19 noiembrie 2014

Pregatiri timpurii

Ce poate fi mai placut atunci cand te prinde ploaia rece in oras, iti uzi pantofii cei noi, hainele toate si parul nu mai are volumul de dimineata? Iti suni prietena cea mai buna si vorbesti ore in sir la telefon alaturi de ceasca de ceai de fructe fierbinte si ultimul episod din serialul tau preferat. O seara linistita si confort pentru ati reveni simturile si a uita de stresul din timpul zilei ... Nimic nu se compara cu o discutie cu persoana care te intelege cel mai bine si iti stie toate ofurile. Nu stiu ce m-as face fara prietena mea cea mai buna. Mi-a fost destul de greu sa ma atasez de cineva mai ales pentru ca in ultima vreme, comportamentul celor din jur mi-au dat de inteles ca prietenia nu mai are aceeasi valoare, insa ea mi-a demonstrat ca este langa mine orice s-ar intampla, ma intelege si fara sa ii spun un cuvant. Mai rar gasesti persoane care sa-ti inteleaga nevoile si dorintele doar din priviri! As spune ca ne completam una pe alta si ca imi citeste gandurile in unele momente...


Astazi de exemplu, ii spuneam ca o sa-mi fie dor de ea de Craciun. Pana acum am petrecut sarbatorile de iarna doar in compania familiei si ea la fel, dar in acest an, parintii ei au luat hotararea de a pleca in strainatate la munca. Ma gandesc cu tristete la cat de singura se simte inca de pe acum fara ei, mai ales pentru ca este foarte atasata de acestia fiind singurul lor copil, asa ca i-am pregatit o surpriza pe cinste!

In timp ce ne uitam impreuna pe internet si decideam meniul si ce decoratiuni vom folosi pentru Masa de Craciun pe Decorix , am intrebat-o daca si-ar dori sa petreaca vacanta alaturi de o familie numeroasa si galagioasa, cu multi frati si verisori glumeti, ce ornamente ar folosi si evident ca a fost incantata de idee si plina de imaginatie. Si-a dorit dintotdeauna sa aiba frati si surori cu care sa se poata juca si desface cadourile de sub pom, dar s-a impacat cu ideea ca va ramane mereu singura.

Draga de ea, nu reusea sa inteleaga faptul ca eu o invit la mine si cand in sfarsit si-a dat seama, aproape ca plangea de fericire ca nu va petrece Craciunul singura in apartamentul gol, iar eu super incantata ca imi voi avea prietena alaturi! Si uite asa din vorba in vorba am inceput sa ne punem pe facut liste de cadouri, de shopping pentru masa de Craciun care trebuie sa arate impecabil si in ton cu sarbatoarea desigur, si am ajuns sa cumparam aproape toata sectiunea de decoratiuni de Craciun pe care le-am gasit in magazinul online Decorix la pretul accesibile. De asemenea, acestia detin o gama larga de produse nu doar cu tematica, ci si pentru alte intrebuintari la doar un click distanta! :)


Ea mi-a recomandat acest site pe care l-a gasit atunci cand cauta discounturi pentru Black Friday si a aflat cu mare bucurie ca se ofera periodic coduri de reducere si pentru comenzi mai mari chiar si plata in rate! Destul de avantajos as spune eu mai ales ca in aceasta perioada cu totii strangem bani pentru cele mai bune oferte, nu-i asa? Si sunt si greu de gasit uneori iar daca un site le ofera pe toate la un loc chiar acum in apropierea zilei de Black Friday de ce sa nu profitam din timp? Noi deja ne-am umplut cosul numai cu bunatati si asteptam cu nerabdare dimineata de Craciun sa ne desfacem cadourile si sa mancam cele mai delicioase mancaruri pregatite in casa cu drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu