joi, 6 noiembrie 2014

Random: despre haine

Cu doua comenzi la vama, ma pot declara super norocoasa! Este o premiera pentru mine faptul ca intr-o singura luna am reusit sa imi achizitionez chiar tot ce imi doream de pe lista de dorinte (cu o mica exceptie) in materie de haine si nici nu stiu cum se s-a intamplat minunea daca ma intrebati... Mi se intampla adesea sa cheltuiesc banii pe care ii primesc de la ai mei pentru mici sesiuni de shopping mai repede decat imi doresc, dar de aceasta data mi-am pus pofta in cui cum s-ar zice pentru ca stiam ca daca ii voi da pe nimicuri voi avea mai tarziu regrete. Pentru ca abia maine vor fi ridicate cele doua pachete de la posta vamala, mi-am permis astazi sa intru iarasi in magazinele mele online preferate pentru shopping-ul online si am alcauit in acest fel o noua lista de dorinte mai consistenta dar doar cu pulovere pentru iarna! Pana la sfarsitul lui Decembrie am de gand imi cumpar cel putin inca vreo 5 si abia mai apoi am sa investesc in rochite si alte bluzite pentru primavara. M-am cam desincronizat cu shopping-ul de ceva timp dar nu-i nimic, pentru ca am pus in aplicare un plan "money saver for holidays" care incetul cu incetul incepe sa dea roade. Dar gata cu vorbaria, si haideti la o mica ocheada la urmatoarele puloverase pufoase:







Abia daca m-am abtinut sa nu mi le iau pe toate ultima data dar macar doua tot am reusit sa adaug in cont. Punctele de la Sheinside din comentarii si share-uri chiar sunt folositoare, si daca nu ar vezi comenzile la vamala totul ar fi perfect. Urmeaza cat de curand sa incep cautarile pentru cadourile de Craciun. Anul acesta nu stiu din ce motiv mi se pare ca am epuizat complet ideile si nu stiu ce sa le iau celor dragi... Adica mamei as avea ce pentru ca isi doreste setul Madonna Truth or Dare foarte mult dar soacrei mele si prietenei cele mai bune... 0 idei! Oricum, am vazut cateva cutii de cadouri extrem de frumoase intr-un magazin local si ieftine apropo, pe care chiar le-as lua iar la continut m-as putea gandi mai tarziu. Eu inca nu mi-am pregatit scrisoarea pentru Mos, dar nici nu mai are rost sa o fac acum ca am tot ce imi trebuie. Imi doresc sa fiu eu Mosul pentru cei dragi si este de ajuns ca sa ii vad fericiti si nimic altceva nu mai conteaza.

Ce spuneti despre articolele vestimentare de mai sus? Va plac ori ba? Urmeaza si un articol sau doua despre un wishlist cu produse cosmetice si altul cu accesorii si ceva de incaltat si poate si alte cateva nimicuri dar ramane de vazut pe mai tarziu pe ce mi se mai pune pata! Pupici!

2 comentarii:

  1. great inspiring blog :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place puloverasul cu pisicuta si cel verde ultimul. ..

    RăspundețiȘtergere