marți, 4 noiembrie 2014

Realitate

Am aflat nu demult ca nimic pe lumea aceasta nu este gratis, si aceasta realitate m-a lovit destul de rau in suflet... Prieteni, fericire, implinire. Toate au un pret astazi, unul prea mare pentru a fi platit de catre toti, si stau si ma gandesc, oare cand am uitat sa fim liberi? De ce am renuntat sa fim oameni, sa iubim fara restrictii si sa zambim gratis? Nu vreau sa fie o postare trista, si nici una incarcata de vibratii negative sau tristete, dar nu pot sa nu-mi exprim revolta fata de toti acesti oameni de langa mine care pretind sa fie altii, care nu-si mai asuma actiunile, nu ofera ci doar asteapta si profita, si lista poate continua. Poate am ajuns sa fiu eu cea care s-a schimbat in toti acesti ani, poate ca inocenta mea s-a transformat in indiferenta, dar cu greu imi vine sa cred asta cand toti cei din jur imi demonstreaza ca defapt, ei sunt cei care imi provoaca fara nici un resentiment furia si toata tristetea pe care am simtit-o in ultima vreme. Nimic nu mai este si nu va mai fi ca inainte, si nici eu nu imi doresc sa revin la Ana cea simpatica si mereu disponibila sa ofere ajutor, sa fie prietena pe care toti sa se poata baza fara sa astepte nimic in schimb. Poate este momentul sa uit de ei, si sa imi am mai mult de grija mea, pentru ca asa cum mi-a spus mama cand am plecat, asa si s-au intamplat lucrurile: Nu-ti da inima nimanui pentru ca acesti oameni care isi spun prieteni, nu-ti va cauta vreodata binele, ci isi vor urma doar interesul si vor calca si cadavre pentru a ajunge unde trebuie. Fii tare, si nu uita niciodata ca toate se intorc; nu trebuie decat sa-ti gasesti de fiecare data puterea sa mergi mai departe atunci cand simti ca ai cazut si sa lasi totul in urma pentru ca lumea nu se va schimba si nici timpurile, ci doar tu, si daca nu ai grija ce alegeri vei face, te vei pierde pe tine insuti si nimic nu e mai urat, mai trist pentru un om decat sa-si ingroape sufletul intr-un morman de rautati de sub care niciodata nu va mai iesi si in care va incerca sa atraga si pe altii.


Mare dreptate a mai avut si tare naiva am fost cand am crezut ca defapt lucrurile stau altfel, ca pot avea incredere in toti cei de langa mine si ca nu-mi vor face niciodata rau. Defapt, tocmai cei care sunt langa tine sunt cei periculosi pentru ca te stiu asa cum esti, te cunosc si nu vor ezita sa-ti faca rau daca au ocazia.
Pacat... Nu mai stim sa apreciem sufletul unui om si ne bucuram cand il vedem suferind pe cel de langa noi. Uitam cum e sa faci un bine, cum e sa ai grija de cineva si sa te bucuri alaturi de el. Asa ca dragii mei, astazi nu vreau decat sa va avertizez sa fiti precauti cu toti aceea care isi spun prieteni. Ei va vor lovi cel mai tare cand vor putea. Nu ascultati si nu va incredeti in promisiunile nimanui, in sfaturile nimanui ci doar in ale mamei si atat. Urmati-va idealurile fara sa mai dati ascultare vorbelor rele si reusiti asa cum puteti voi!

2 comentarii:

  1. Trist dar adevarat... In ultimul timp mi-am dat si eu seama ca nu exista prieteni, ci doar impresia a ceea ce ar putea fi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Great post )

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere