joi, 13 noiembrie 2014

Review: Exfoliant Avon cu ciocolata

Buna fetelor! Am revenit in aceasta seara cu un review rapid al unui produs Avon pe care l-am achizitionat impreuna cu lotiunea de corp din gama Naturals pe care v-am prezentat-o zilele trecute pe blog. Despre exfoliante v-am mai vorbit, dar pana astazi, doar unul mi-a placut foarte mult iar acela este cel de la Boots cu aroma de pepene. Scrub-ul cu ciocolata de la Avon l-am cumparat la insistentele prietenei mele care mi l-a laudat in mod excesiv si a crezut ca este momentul sa il incerc neaparat, asa ca m-am supus ca fetita cuminte ce sunt si iata ca a venit momentul sa va spun daca imi place si mie la fel de mult precum ii place ei si de ce da, si de ce nu...

L-am prins la oferta cred pentru ca nu am dat decat 10 lei pe el si pentru mine a fost ok ca si pret. Din punct de vedere al eficientei consider ca este un produs relativ ok. Particulele exfoliante din compozitie nu sunt foarte mari dar nici foarte aspre astfel ca pielea este curatata foarte bland. Imi place foarte mult ca se prezinta ca si compozitie ca un unt, usor dens si hidrantant. Se utilizeaza cu usurinta si se intinde fara probleme pe pielea uda. Consider ca nu agreseaza pielea astfel ca il pot folosi cu usurinta si in zonele mai sensibile ale corpului meu adica in zona decolteului (unde ma irosesc de obicei foarte repede cand ma exfoliez) si pe brate la fel. Parfumul sau nu este chiar atat de intens pe cand ma asteptam din spusele prietenei mele. Aroma de ciocolata este prezenta, dar nu persista pe piele si nici nu il simt atat de pregnant in produs. Consider ca este totusi relativ ok, insa nu m-a dat cu nimic pe spate si nu cred ca il voi mai achizitiona pe viitor.


In ceea ce priveste totusi exfolierea, pot spune ca s-a descurcat relativ ok. Mi-am simtit pielea fina dupa folosire, mai neteda si placuta la atingere si faptul ca nu mi-a provocat roseata sau iritatii m-a bucurat enorm astfel ca il gasesc potrivit pentru persoanele cu o piele extrem de sensibila si care necesita o curatire blanda.

Este un produs ok, dar pentru mine unul banal care nu m-a impresionat cu nimic. Ah, si cred ca se va consuma destul de repede. Nu stiu de ce, dar la fiecare utilizare mi se pare ca am folosit o cantitate cam mare si ca tubul se goleste mai rapid decat am preconizat. Oricum, nu il voi mai cumpara.
Voi dragilor, l-ati incercat? Va placut sau nu? Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu