sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Review: lotiune de corp Avon Natural

Cu mare greutate m-am stapanit in urma cu doua saptamani sa nu o comit grav! Era cat pe ce sa-mi golesc de tot portofelul cand colega de camera a venit de la facultate fluturand pe sub nasul meu un catalog de la Avon pe care sincer, nu l-am mai rasfoit de cateva luni bune! Produse de la ei am mai tot avut, si unele cumparate fie din magazine fie de pe Aoro pentru ca au cateva, dar stiam ca am nevoie de o noua crema de corp de un gel de dus si alte cateva nimicuri si am cedat. Apoi m-am razgandit si m-am limitat la doar doua produse de sezon iar astazi va prezint doar lotiunea de corp cu unt de shea si merisoare din gama Naturals.


Nu-i asa ca arata foarte simpatic ambalajul? Ei, pai stati sa vedeti ce funny si super interesant e produsul in sine!
La interior este dispus sub forma de spirala astfel ca lotiunea cu shea si cea cu merisoare se amesteca doar in momentul in care o aplicati in palme si o aplicati pe corp! In tub sub frumos aranjate si delicioase! Dar pacat ca aroma acesteia nu e deloc persistenta... Are totusi un "praf de stele" auriu care e ceva mai rezistent, si ofera un glow subtil chic.

Am achizitionat-o la pretu de 11 lei daca nu ma insel si consider ca este un produs cat de cat ok, dar nu pentru aceasta perioada. Este o lotiune foarte light, se absoarbe in piele mai mult decat rapid (a se citi cu viteza gandului) si nu parfumeaza aproape deloc pielea ori eu nu am mai simtit nimic dupa 5 minute de la aplicare? Poate am avut eu nasul infundat, nu zic  nu, dar ma asteptam sincer la acest lucru.


Oricum, in general imi place. Mai ales datorita acelor mici particule sclipicioase care se observa pe piele timp indelungat, ba chiar ma gandeam sa o pastrez pentru la vara cand voi merge la mare! Cred ca ar arata super interesant si efectul de piele satinata ar merge de minune pe pielea bronzata nu? Sau imi recomandati gama Skin So Soft cu produsele aceleau aurii? Am auzit ca si alea ar avea ceva sparkly in ele , so am de unde alege! As inclina pentru aceasta totusi datorita faptului ca este extrem de lejera si nu ar fi probleme atunci cand ar fi vremea sa iau ceva de imbracat pe mine. Din cate am inteles, inca se mai gaseste in brosura si mai este disponibila si cu o alta aroma de scortisoara si shea daca nu ma insel dar nu stiu daca mai are si aceea acele particule stralucitoare in compozitie. Mie de placut imi place, dar nu stiu daca as achizitiona-o iarasi pentru hidratare, cat pentru finish-ul luminos si cam atat. Consider ca lotiunile de la Avon sunt cu mult prea light pentru mine in acest sezon insa pentru la vara cred ca au unda verde. Cele din gama Naturals cu arome de fructe/flori raman preferatele verii totusi pentru aromele exotice si racoritoare divine!

V-am pupat dragilor! Astept si parerea voastra in comentarii daca ati apucat sa incercati acest produs!

3 comentarii:

  1. si eu vreau sa imi iau comnda asta cu vanilie si scortisoara... miroase divin

    RăspundețiȘtergere
  2. great inspiring blog :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place prezentarea pe care ai facut-o. Acum am descoperit si eu pe aoro acest produs si ma atrage sa il achizitionez. Spune-mi cumva e o gama care foloseste ingrediente naturale? http://www.aoro.ro/avon/naturals-body-lapte-de-corp-cu-efect-de-stralucire/

    RăspundețiȘtergere