sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Shopping for me!

Cand este Ana cea mai fericita? Cand o suna curierul si ii spune ca va primi un colet! Stateam de cateva zile cu stres din cauza examenului care mi-a tot dat batai de cap prin materia dificila de parcurs si memorat, cand un telefon mi-a adus aminte ca este momentul sa ma deconectez putin de la tot ce tine de facultate si sa ma rasfat ca o printesa! Cum altfel decat invaluindu-ma cu cele mai luxuriante si rafinate parfumuri pe care mi le-am pus in cosul de cumparaturi saptamana trecuta la Aoro si finally a ajuns la mine! A fost un colet asteptat si dorit... Am mizat iarasi pe cunoastere si instinct pentru ca produsele de parfumerie de mai jos, nu le-am mai intalnit vreodata si nici nu le cunosc aroma, dar ca de obicei, perceptia mea nu a dat gres pentru ca tot ce vedeti in imagine, este mai mult decat perfect!


Da, iarasi am comis-o! Dar foarte grav de data aceasta pentru ca am atentat la niste economii si am spart gheata cu un produs de la Victoria's Secret pe care mi l-am dorit foarte mult si cateva parfumuri mai accesibile ca si pret dar cu o rezistenta absolut impresionanta in ciuda aparentelor! Cele din gama Elode sunt cu mult mai faine decat m-am asteptat, iar cel de la Concept V un wow! Restul, mici nimicuri (tusul L'oreal, o masca pentru par si parfum pentru iubitul meu) dar na, daca tot m-am pus pe cheltuit, ori se face suma rotunda ori nu mai dau deloc comanda... Glumesc desigur, dar am dorit cu aceasta ocazie sa imi refac stocul de parfumuri si cred ca am fost destul de darnica in acest an cu mine, dar merit! Am fost cuminte, mereu am luat note mari si am invatat, am ajutat colegii la nevoie, am luat decizia de a ma elibera de toate energiile negative, si sa ma detasez de tot ceea ce imi face rau si nu e chiar atat de usor dar rezultatul clar este unul bun! Imi doresc sa ma schimb in noul an, sa il incep cu lucruri noi, sa devin o noua Ana, versiune imbunatatita! 

Va doresc si voua liniste si fericire dragii mei si astept sa imi spuneti cu ce produse v-ati mai rasfatat recent! Pregatesc desigur review-uri pentru urmatoarele zile si stati linistiti, nu va trebui sa asteptati prea mult! V-am pupat!

3 comentarii:

  1. Sa te bucuri de toate, Ana draga! Le meriti din plin!
    Eu ma tem sa mai iau parfumuri pe "nemirosite"! :))
    Rasfaturi?! Pai... ar fi cate ceva: o comanda mica YR, una pe iHerb, doua rujuri - girls stuff!

    Trimit aceleasi ganduri bune catre tine si-ti doresc sa fii asa cum te simti tu bine cu tine insati!
    Te pup cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm ce de parfumuri ....sunt curioasa ....si victoria secret suna tare bine

    RăspundețiȘtergere