duminică, 9 noiembrie 2014

Sunday Post

Hello sweeties! Cum v-ati petrecut weekendul? Eu trebuie sa va spun ca foart bine, si daca as putea, mi-as mai acorda cateva zile in plus pentru odihna. Deja am inceput sa am cateva zile super aglomerate la facultate dar asta nu ma opreste din a colinda orasul in lung si-n lat cu prietena mea alaturi de o cana din cafeaua noastra preferata si compania soarelui. Am ales pentru acest weekend sa vizitam gradina botanica, sa mai facem cateva poze si sa admiram natura cu ultimele ei puteri de supravietuire in fata frigului pentru o incarcare a bateriilor pentru urmatoarea perioada care se anunta mai friguroasa decat de obicei. Dar nu-i problema, ca doar ne-am scos deja paltoanele din sifonie si ghetele stau la loc de cinste.

Ca tot veni vorba de haine groase, tocmai ce mi-am primit cateva comenzi si sunt extrem de nerabdatoare sa mi le trimita mama zilele acestea sa vi le arat si voua. M-am mirat ieri in timp ce imi puneam in ordine agenda de cat de multe produse am reusit sa scap de pe wishlist-ul anterior. Am reusit fara sa imi dau seama sa economisesc niste banuti, sa imi achizitionez cateva hainute pe care le doream de ceva vreme si sa-mi fac si toate poftele! Sper ca aceasta faza sa fie una mai lunga ca tare nu ar strica cativa banuti in plus!

Octombrie a trecut rapid si fara incidente majore. Ma bucur mult ca am reusit sa imi fac ordine in viata, si ca mi-am dat seama intr-un sfarsit ca eu sunt cea mai importanta. Sa nu mai ajut sau sa nu mai fiu draguta cu toata lumea este destul de greu, dar rautatea din unii oameni m-au facut sa realizez ca nu merita sa mai investesti in sentimente si prietenii. De acum inainte voi fi doar eu pe primul plan...Eu, el si atat.

Duminica frumoasa dragii mei! Va doresc sa va fie casa plina de lumina si de caldura iar norii gri si reci sa va ocoleasca multa vreme de acum incolo! Zambiti si aveti grija de voi!

Un comentariu:

  1. Like your great inspiring blog :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere