joi, 6 noiembrie 2014

The IT zone

Piata portabilelor si a multifunctionalelor este dominata de o mare gama de producatori de succes fie ei cu o vechime de peste 50 de ani sau nu. Nu multe firme produc concomitent atat telefoane mobile cat si tablete sau computere. Spre deosebire de unele companii producatoare de telefoane mobile, computere si totodata tablete multifunctionale, marca Apple si-a marcat prezenta pe piata tehnologica prin produsele inovatoare si unice scoase la inaintare contra competitorilor.
Apple este un brand foarte cunoscut in lumea IT avand un trecut plin de evenimente atat tragice cat si frumoase si pline de energie. De-a lungul anilor Apple a lansat o gama larga de telefoane mobile cunoscute de toata lumea sub numele “familiei” iPhone. In acelasi timp, pe langa familia iPhone au aparut si familiile iMac si iPad ele fiind concepute pentru computerele si laptop-urile de inalta performanta si tabletele multifunctionale, dar si iPod ori Apple Watch.
Personal eu nu favorizez acest brand, limitandu-ma la unele brand-uri mai comune dar foarte bune cum ar fi Acer, Lenovo in materie de laptop-uri si telefoane pentru ca in general fratele meu care lucreaza in IT imi face recomandarile de rigoare in materie de gadget-uri. Mi-as dori ce e drept sa detin un device din brand-ul Apple dar nu pot sa spun cu mana pe inima ca imi si permit unul sau ca nu as putea sa imi desfasor activitatile zilnice fara acesta. Cert este de fiecare data atunci cand cumperi ceva ce poarta numele Apple cumperi titlul, sau o foarte mica si nesemnificativa particica din brand daca stam sa ne gandim la pretul acestora in genera;. Telefoanele spre exemplu nu sunt cu nimic mai speciale fata de alte telefoane mobile, Samsung avand din punctul meu de vedere caracteristici cu mult mai bune, dar cum spuneam mai sus, totul tine de ceea ce ne dorim noi de la telefon.

Cu toate astea, ideea acestui post nu este sa fac reclama proasta firmei, sau sa-mi pun cap fanii Apple! Cu totii avem preferinte si produse care ne displac sau ne raman indiferente, si vorba aceea: "gusturile nu se discuta!". Impunandu-mi parerea proprie fata de acest brand, vreau sa ajung intr-un final la un punct de ajutor ce doresc sa il ofer detinatorilor produselor Apple gandindu-ma ca le va fi de folos din multe puncte de vedere atunci cand au nevoie. Acest mic ajutor este un site pe care l-am descoperit in timp ce navigam pe internet, si mi s-a parut foarte interesant si de ajutor. Va recomand cu drag sa il vizitati si sa il scotociti cum puteti mai bine in vederea descoperirii informatiilor de care aveti nevoie pentru a va achizitiona gadget-urile care se potrivesc necesitatilor si cerintelor voastre personale, pentru ca stiu cat de important este sa detii un astfel de device care sa te ajute sa iti desfasori activitatile online fara intrerupere si la viteza maxima, asa ca nu imi ramane decat sa va invit sa urmariti iDevice.ro pentru cele mai noi aparitii si stiri din lumea IT si sa descoperiti produsele care vi se potrivesc!

Un comentariu:

  1. Pretty cool. :)
    Best regards,
    rinx
    I hope you won't mind checking my blog as well :) thank you!
    New post here: http://theclosetqueenofandrogyny.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere