miercuri, 5 noiembrie 2014

Tips & Tricks pentru un machiaj rezistent

A trecut ceva timp de cand nu v-am mai vorbit pe blog despre machiaj, asa-i? Adevarul este ca in ultima perioada, nu prea mi-a mai stat gandul la produsele pentru make-up atat de mult si nici nu am mai fost nici eu atrasa de ceva anume. Ultimele aparitii si noutati in lumea beauty nu m-au captat astfel ca am reusit sa raman fidela pentru o buna perioada de timp acelorasi produse pentru make up pe care le-am folosit de exemplu si in urma cu un an de zile. Pot spune ca in mare parte, acestea mi-au fost pe plac si cateva dintre ele chiar foarte accesibile atat ca pret cat si ca modalitate de obtinere. De obicei prefer ca atunci capnd imi achizitionez farduri, rujuri si fonduri de ten, sa ajung personal intr-un magazin fizic sa le pot testa inainte, dar cum de mai bine de jumatate de an ma inteleg bine doar cu o singura combinatie de fond de ten-pudra-corector, mai rar am adaugat altceva in cosul de cumparaturi.

Fardurile si rujurile au ramas insa acele produse care ma fac de fiecare data sa visez si sa-mi doresc sa strang cat mai multe in colectia personala, dar cand ma gandesc apoi ca nu prea am timp sa ma machiez, ma apuca tristetea mai ales pentru ca am si acum cateva truse de machiaj care sunt noi noute, nefolosite din cauza ca nu am timp nici macar sa le testez pret de cateva secunde.

Ultima data cand am apelat intr-o oarecare masura la un machiaj mai intens a fost nunta verisoarei mele, si desi abilitatile mele practice in ceea ce priveste make-up-ul ochilor nu sunt tocmai cele mai dorite, mi-am luat inima in dinti si am facut ce am stiut eu mai bine. Si acum probabil va intrebati, de ce nu am mers la un make-up artist? Pai am fost, doar ca nu a fost deloc ceea ce mi-am dorit! Daca la proba am fos atat eu cat si mireasa foarte incantate de rezultat, in ziua cea mare, parca make-up-ul nostru a uitat cum se machiaza! Nu spun ca nu sunt si zile in care ne simtim rau, dar sa pui un fond de ten cu 2 nuante mai deschise pe un ten bronzat si sa aplici niste culori care nu erau ceea ce noi am ales e o treaba care ne-a facut sa ne ridicam in urmatoarea secunda de acolo si sa plecam fara sa ne mai intoarcem privirea. Noroc de geanta de cosmetice pe care o aveam cu mine si de cateva produse pentru machiaj pe care nu le dau niciodata jos din aceasta pentru ca fara ele nu as fi putut salva ziua! Trebuie sa va spun ca mi-am pus la bataie atunci tot talentul meu si nu a iesit deloc rau machiajul miresei, ba chiar a fost extrem de multumita de rezultat si a rezistat o noapte intreaga fara nici un retus! Si de atunci, pentru ca mi-am dat seama cat de important este sa raman fidela unor anumite marci producatoare de produse de make-up, am hotarat sa investesc doar in calitate, astfel ca va pot spune ce produse am folosit in aceea seara si ce alte mici trucuri am invatat pentru ca sa mentin integritatea machiajului pe timp de stres si nu numai!

1.Primul pas pentru un ten uniform, fara riduri si linii fine accentuate este hidratarea! O crema de zi potrivita necesitatilor tenului tau, poate face minuni. Nu doar ca te vei simti mai in largul tau intreaga zi, dar si pielea ta va fi fericita si isi va lua aportul necesar de nutrienti pentru a fi intr-o forma de zile mari.


2. Aplica o baza pentru machiaj pentru rezistenta si intensitatea culorilor! Da, un produs de acest gen nu doar te ajuta sa iti aplici cu usurinta fondul de ten si corectorul, dar te ajuta sa obtii un machiaj al ochilor cu mult mai strident. Aplica fardurile dupa baza de machiaj si vei ramane surprisa de intensitatea acestora!


3. Alege un corector si un fond de ten potrivit tipului tau de ten. Este foarte important sa iti cunosti cu adevarat pielea si sa ii oferi doar ce are nevoie, asta daca nu doresti sa arati automat cu cativa ani mai mare sau sa ai cateva nuante mai deschise/inchise si apoi sa te intrebi ce a fost in capul tau atunci cand ai dat atatia bani pe acel produs? Inainte de a cumpara produse de acest gen, incearca in magazine o mostra din fiecare si alege textura, consistenta si nuanta care ti se potrivesc. Cauta apoi accesoriile care te vor ajuta sa iti realizezi un machiaj uniform si care iti acopere imperfectiunile cat mai natural si de aici totul va fi cu mult mai usor pentru un look desavarsit!


4. Farduri. Aici desi ar parea ca alegerile sunt numeroase, ar fi bine sa te limitezi doar la acele nuante care iti pun ochii in evidenta. Nu te lasa influentata de recomandarile vanzatoarei sau de pozele de pe internet. Ai grija sa testezi inainte textura fardului, si daca intr-adevar se potrivesc tipului de machiaj pe doresti sa il abordezi. Nuantele de violet/roze sunt ok pentru niste ochi verzi, cele albastrui/verzi pentru ochii caprui si lista poate continua. Fii indrazneata daca simti nevoia alegand un smokey eyes clasic si simplu dar de efect.


5. Spray pentru persistenta machiajului. Probabil nu ai mai auzit de asa ceva, da rnu este nici o problema! Aceste produse sunt relativ noi pe piata de cosmetice si de mare ajutor pentru orice femeie as spune! Multe dintre noi preferam sa aplicam doar o baza de machiaj, apoi sa aplicam putina apa termala pentru o fixare adecvata insa nu toate suntem multumite de acest ritual astfel ca a trebuit sa ne indreptam catre produse profesionale care sa ne asigure in totalitate ca pe tot parcursul zilei machiajul nostru va ramane acolo unde trebuie! Iti spun sincer ca nu ti-ai dori sa fii nevoita sa aplici fardul iar si iar pe pleoape pentru ca s-a dus din culoare, si nici sa aplici fondul de ten la infinit sau pudra, asa ca asigura-te ca ai in geanta de cosmetice un spray pentru persistenta si totul va fi mai mult decat ok! Acest produs este indicat pentru toate tipurile de ten si a fi folosit prin pulverizare imediat dupa finalizarea machiajului. Nu va speriati pentru ca nu va curge de pe fata si nici nu va provoca stricaciuni pentru ca are rolul de a fixa timp indelungat machiajul si veti arata impecabil ore in sir. Printre sugestiile mele se numara in mod special spray-ul fixator de la Nee Make-Up, o firma italieneasca de mare incredere de care sunt mai mult ca sigura ca ati auzit. Acestea detin o gama larga de produse pentru machiaj de o calitate superioara printer care sunt sigura ca va veti gasi ajutoare de nadejde pentru zilele in care veti avea nevoie de o acoperire mare si de rezistenta iar printre preferatele mele se numara acest fond de ten compact cu vitamina E perfect pentru acest sezon si care va estompa imperfectiunile fara cel mai mic efort si va oferi matifiere de durata!

Va recomand sa rasfoiti paginile online ale magazinului Aoro pentru a descoperi care produs vi se potriveste si ce tip de make-up veti aborda la urmatorul eveniment important, pentru ca aici, va puteti pune la punct trusa de ingrijire si machiaj fara prea mult efort!

3 comentarii:

  1. very useful tips
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere
  2. inspiring blog :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este! Crema este importanta, fondul de ten ales in functie de tipul de ten, o baza care nu ar trebui sa lipseasca (macar pentru fard), iar fixatorul de machiaj il folosesc! Am unul de la Avon care imi place! :)

    RăspundețiȘtergere