duminică, 9 noiembrie 2014

Totul despre cadouri

Ceva idei pentru vacanta de iarna? Nu?! Eh, nu-i nimic! Nici eu nu prea am si daca stau sa ma gandesc, ce atata stres cu plecarea din oras de Craciun? De ce sa-mi bat capul cu iesiri prin zapada, sa-mi ud picioarele si sa stau aiurea pe drumuri cand as putea sa ma relaxez in fotoliul meu iubit sub paturica si cu ochelarii de vedere pe nasuc citind cele mai noi stiri din moda si frumusete, urmarind noile aparitii si facand un mic shopping online pana cand ciocolata calda de pe masuta se raceste asteptand sa fie sorbita cu rapiditate?
Adevarul este ca in ultima perioada m-am chinuit putin cu ideile de cadouri. An de an am intrat in panica si aproape de fiecare data m-a prins ajunul Craciunului pe drumuri cautand cutii si ambalaje cu tematica, ba chiar si cadouri si zau ca nu e cea mai draguta zi din viata mea! Mai ales ca nu am masina, iubitul incearca si el sa se scoata in impas spunand ca isi ajuta mama la bucatarie in timp ce pe fundal se aud claxoane sau vanzatoare spunand ca nu mai au produsul pe stoc si lista ar putea continua. Dar de data aceasta am sa spun stop si o sa incerc o varianta mai lejera si comoda pentru a le incanta inima si privirea celor dragi!
Am sa aleg sa-mi fac cumparaturile de pe pagina ekauf pe care am descoperit-o recent si pe care sa fiu sincera, am gasit mai tot ce mi-ar trebui pentru a incanta simturile femeilor din familie!

Este lucru cert ca pentru a impresiona o femeie nu ai nevoie de prea multa munca, ci de cunoastere si interes!Daca iti stii cu adevarat iubita, sotia sau mama, vei sti ca pentru ele nu conteaza pretul cadoului ci gestul in sine. Este cel mai usor sa alegi dintr-o gama de produse care sa le emotioneze si prin care tu sa arati ca da, ai bagat de seama toate sfaturile, le-ai ascultat atent si ca ai ales cu mare grija exact acel cadou pe care ele chiar si-l doreau. Simplu si totusi greu ca doar sa fim sincere... noi femeile vorbim mult si spunem fara rusine ce vrem si ce nu, dar oare suntem ascultate cu adevarat de catre partenerii nostri dragi?

Da sau nu, oricum ar fi stim sa ne facem auzite si mai ales atunci cand vrem sa obtinem ceea ce am visat. Totusi, nu trebuie sa exageram si sa ii lasam pe dragii nostri cu buzunarul gol-golut dar daca meritam de ce nu? Adica, si noi investim destul de mult nu doar in cadouri ci si in relatie si un astfel de rasfat din cand in cand parca nu pare un efort atat de greu de realizat mai ales ca in general, suntem usor de abordat mai ales daca stim sa ne facem intelese. Eu i-am transmis inca de la inceputul acestei luni semnale si indicii asupra cadoului de Craciun si nu ca imi fac sperante, dar stiu sigur ca va tine cont de parerea mea asa cum stiu ca si eu de fiecare data cand doresc sa ofer ceva cuiva, ascult si caut sa daruiesc ceva ce stiu ca mi-ar placea si mie sa primesc. In asta sta si farmecul Craciunului: in a darui fericire, zambete si cadouri care emotioneaza! Iar shopping-ul online consider ca astazi imi va oferi nu doar mie o mare bucurie ci si celor dragi. De ce?
Pentru ca ofera rapiditate, diversitate si livrare profesionala! Unele site-uri dispun de un serviciu de ambalare a coletelor in hartie speciala de cadouri si nu ataseaza alaturi factura astfel ca putem trimite cadoul oriunde in tara fara probleme. Super fain, nu-i asa? Eu cu siguranta asa voi proceda in acest an mai ales pentru ca sunt sigura ca nu voi reusi sa realizez atat de multe vizite in aceasta mini vacanta de iarna si cum nu imi doresc sa las pe cineva nevizitat de Mos, il trimit eu de dinainte!

2 comentarii:

  1. cu pasi repezi se apropie sarbatorile si cadourile trebui de acum tecute pe lista ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam.in 3 saptamani vine si Mos Nicolae...o sa cumapar dulciuri :D
    Iar de Craciun m-am hotarat ca in acest am sa pun STOP in a fii Mos Craciun. Eu si iubitul meu am fost ani la rand ....dar anul.asta mai subtire :)

    RăspundețiȘtergere