joi, 13 noiembrie 2014

Winter Clothes Wishlist

Astazi a fost frig. A trebuit sa port pentru prima oara in acest sezon fularul meu gros de iarna pentru a nu repeta istoria din primavara cand esarfele subtiri au permis trecerea frigului catre mine si am avut mai tot timpul gatul extrem de iritat, si evident ca nu am scapat de pastile o perioada. Si cum istoria s-a tot repetat am zis, frig sau cald, nu ma mai risc! Ma imbrac gros si cu asta basta! Si pentru ca in timp ce imi adunam hainutele de iarna in dulapior mi-am adus aminte ca am vazut niste jachete simpatice pe net, am zis de ce sa nu imi fac o lista de preferinta iarasi? Am strans si luna aceasta cateva puncte pe Sheinside si cred ca pe la sfarsitul lui Decembrie voi pune de o comanda mai consistenta cu niste puloverase si geci de primavara.
Vreti totusi sa vedeti preferatele mele?





Anul trecut prin Noiembrie daca nu ma insel, mi-am comandat prima geaca groasa de iarna de la Sheinside. Nu stiam ca va fi chiar atat de calduroasa si de fain lucrata astfel ca si in acest an am de gand sa imi iau inca 2 daca nu 3! Cele de mai sus le-am placut inca de cand le-am zarit pe site pentru prima data, iar cea de a 3 a mi-a furat inima! Iar utltima cu buline este o frumusete si tare regret faptul ca nu am apucat in urma cu o saptamana sa o mai prind si pe rosu ca arata cu mult mai bine decat aceasta. Dar cam asa patesc eu de obicei... Imi place ceva, ma tot uit, ma invart si nu iau din cauza ca ba sunt indecisa, ba nu am chef de shopping si apoi dupa ce nu mai este pe stoc, ma apuca nervii si supararea pentru ca sunt atat de indecisa.Nu ar fi pentru prima oara cand pierd lucruri foarte frumoase din cauza aceasta, dar sa zicem ca avem totusi si o parte buna: economisesc bani! Deja mi-am pastrat pregatit cosul cu darurile de Craciun pe care mi le voi oferi eu mie si vi le voi prezenta in zilele urmatoare pentru ca la cosmetice inca nu m-am putut decide exact dar promit sa nu mai trag de timp prea mult nici acolo! Pana atunci, astept sa imi spuneti care din cele de mai sus va place si voua mai mult si nu uitati sa va inscrieti pe blog la concursul in desfasurare cu Lady Anion unde puteti castiga unul din cele 2 sau 3 pachete de produse Anion Care pentru 2 luni!
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu