miercuri, 31 decembrie 2014

2014 cu bune si rele!

1240 de articole publicate, 920 de abonati, 3.000 de like-uri pe Facebook, zeci de colaboratori, mii de nervi si rabdare, 4 ani de blogging incheiati cu succes. A venit momentul sa trag linie si cu emotie in suflet si in voce va spun ca nu imi vine a crede cat de departe am ajuns in acest an. Pe toate planurile am avut parte de impliniri, suferinte, greutati si lista poate continua dar in total, pot spune ca sfarsitul de an m-a prins intr-un moment de pace sufleteasca. Am reusit intr-un fel sau altul sa lucrez la linistea mea interioara si sa accept ca asa sunt eu, ca ghinionul despre care vorbeam mai demult nu exista, ci defapt este mai mult vorba de mine. Cred ca tot timpul asta, problema am fost eu, si actiunile mele care nu au lucrat in favoarea mea ci a altora. Am uitat cum este sa fiu eu, sa strig tare ca da, asta vreau EU si sa nu mai bag in seama rautatile, dar din fericire, am ajuns astazi aici si va pot afirma ca m-am schimbat total. Sau cel putin am de gand ca incepand inca din prima zi a lui 2015, sa va dezvalui voua cat si mie o noua Ana, o versiune imbunatatita.


Si nu am cum sa nu va doresc si voua un nou inceput altfel! Sper ca noul an, sa va aduca liniste sufleteasca, dragoste, prietenii adevarate si numai impliniri! La multi ani si sa ne auzim de bine in urmatoarele zile cand o sa revin cu numeroase postari! Am de gand in acest an sa diversific articolele de pe blog, sa revin la zi cu review-urile si sa tin pasul cu noutatile din beauty  ca sa va pot da de stire la timp despre ele.
V-am pupat! Va doresc o petrecere frumoasa!

4 comentarii:

  1. la multi ani, nu prea am mai comentat pe blogul tau, dar sa stii ca te-am urmarit mereu cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, Ana! Dorintele sa ti se indeplineasca! Cu totii ne dorim sa fim o versiune mai buna!
    pupici

    RăspundețiȘtergere