joi, 4 decembrie 2014

Alege succesul

Stiti din ce este compus succesul? Eu am aflat ca pentru a reusi ai nevoie doar de cunoastere, vointa si entuziasm! Probabil veti spune ca este prea putin dar nu este asa! Inca de cand am plecat de la casa parintilor, mi-am dat seama ca nu voi putea reusi in viata daca nu voi fi o persoana cu picioarele pe pamant, una realista si care stie exact ce isi doreste. Sa fii increzator in fortele proprii si sa reusesti acolo unde nu credeai ca vei reusi iti ofera un sentiment puternic de fericire astfel ca niciodata nu m-am lasat invinsa de cei din jur care ma descurajau si mi-am urmat visul. Chiar daca imediat dupa ce am terminat liceul nu am avut succes in ceea ce mi-am propus nu m-am panicat. Niciodata nu am considerat ca sunt slaba sau ca nu pot sa fac ceea ce mi-am propus, iar atunci cand nu am putut sa-mi indeplinesc dorintele si sa plec mai departe, mi-am spus ca nu era inca momentul si in acest mod m-am pastrat optimista si am lucrat si mai mult la planurile mele. Am luat avant puternic si in urmatorul an am fortat la maxim destinul si am reusit!

Am invatat ca trebuie sa fii stapan pe situatie si niciodata sa nu dai inapoi cand viata iti pune piedici. Gurile rele vor incerca tot timpul sa-ti spuna ca nu esti facut pentru asta, dar stii cum e, nimeni nu-ti doreste binele si trebuie sa te lupti pentru a obtine ceea ce iti doresti. Tot ce iti pot spune, este ca sunt momente cand totul iti va parea greu si ca rezultatul poate parea departe, mult mai indepartat decat ti-ai fi imaginat, dar nu te da batut. Treci peste esec nu ca si cand ai fost pus la pamant, ci ca si cand ai avut un moment de slabiciune pentru ca acestea se pot repara, si urmeaza www.scoaladecariere.ro pentru o formare profesionala completa. Alege sa faci parte din echipa care stie toate noutatile din domeniile tale de interes si descopera alaturi de acestia cele mai frumoase joburi care ti se potrivesc. Fii intotdeauna mandru de tine, si nu uita ca daca nu ai reusit sa obtii ce ti-ai propus in acest an, inca nu este timpul pierdut! Mai bine mai tarziu decat niciodata asa-i? Nu te da batut, urmeaza calea pe care o doresti si totul va fi ok :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu