joi, 11 decembrie 2014

Castig cu biletul zilei fotbal

Parca ma aud spunand: Pun pariu ca o sa castige si ca o sa pierzi toti banii! Dar na, ce sa faci cand barbatii nut e asculta si isi cheltuie bugetul pe pariuri sportive? Stai langa el si ii scoti ochii pana cand isi da seama ca ai avut dreptate, sau in cazul meu, razi in hohote langa el pe masura ce isi rupe parul de pe cap cand aude rateurile pe care le da echipa lui preferata. Evident ca la sfarsitul meciului imi ramane pe fata un zambet glorios de Ti-am spus eu! pe masura ce el imi arunca priviri priviri periculoase, dar daca am dreptate pai am si gata! Si la sfarsit imi spune: Pariaza si tu cu mine si cine castiga la urmatorul meci are dreptul sa faca ce vrea in urmatoarea saptamana cu banii! Cam mare greseala imi spun eu in gand pentru ca evident ca nu am cum sa pierd, asa ca a doua zi imediat ne postam in fata monitorului si pariem pe biletul zilei fotbal asa dupa cum vede fiecare ca e sansa mai mare si asteptam meciul cu mare entuziasm. And guess what?! I win! Oh, aproape ca nici nu a trebuit sa ma uit prea mult la tv ca sa imi dau seama ca voi avea eu biletul castigator, dar l-am lasat sa descopere singur infrangerea amara si sa accepte in fata mea ca am avut dreptate, ca sa pot mai tarziu sa ii flutur pe sub nas castigul pe care nu am de gand sa il impart cu nimeni ca doar am si eu treburile mele (a se citi: shopping online si parfumuri cat incape!) si necesitati desigur. Nu credeam ca este asa usor sa castigi bani din pariuri sportive sau ca ar fi atat de amuzant sa iti vezi partenerul si prietenii cum raman aproape inlemniti la vederea rezultatului si timp de cateva secunde nu mai proceseaza nimic... Cred ca au parte de un adevarat soc, dar si eu am parte de acelasi soc atunci cand il vad pe al meu ca vine acasa cu portofelul gol dupa o iesire cu prietenii aparent nevinovati de pierderile suferite... Dar m-am aventurat si eu putin in lumea asta a pariurilor sportive pentru amuzament mai mult si ca sa ii demonstrez ca am dreptate atunci cand ii spun ca e mai bine sa faca o pauza sau sa fie extrem de atent pe ce anume pariaza! Mai bine ma ia pe mine cu el cand mai are de gand sa parieze banii de buzunar sau sa ma sune, dar stiti cum sunt barbatii.. nu le place sa le spui ce sa faca si nici gand sa dea un telefon sa-si intrebe logodnica daca face bine sau nu  ca doar el e cel care trebuie sa aduca banii in casa, nu? Defapt, il cred, ca doar nici mie nu prea imi place cand sta langa mine la cumparaturi la raionul de cosmetice si imi spune ca nu am nevoie de aia si aia, sau de ce mai adaug in cos inca un gel de dus cand acasa mai sunt 4 sticle neincepute... Fiecare cu piticii lui si cu proastele obiceiuri...

Un comentariu: