joi, 25 decembrie 2014

Craciun Fericit!

Inca de cand am ajuns acasa, simt ca tot Duminica este!
Tare imi era dor sa am acesta senzatie, sa ma simt pierduta in timp si in spatiu, si sa nu imi amintesc de absolut nimic ce ar avea de a face cu facultatea, serviciu si restul. Desigur ca tare bine ar fi sa pot sa trag asa de timp, sa nu imi bat capul cu probleme si sa imi las task-urile deoparte o buna vreme, dar nu pot, asa ca astazi vreau doar sa va urez! Un Craciun Fericit dragii mei!
Sper ca nu v-a ocolit Mosul si ca ati gasit in sacul lui cadouri exact pe gustul vostru dar si pentru suflet! Eu nu l-am asteptat, dar se pare ca nu m-a ocolit, deci am fost cuminte in acest an. Sper din suflet sa imi indeplineasca dorinta pe care mi-am pus-o aseara sub bradut, pentru ca pentru mine nu bunurile fizice sunt o incantare, ci implinirile sufletesti si pacea interioara. Am ajuns intr-un stadiu in care nu imi mai doresc parfumuri multe, cosmetice si alte minuni, ci doar sa-mi fie inima calda.
Sa va fie sarbatorile de iarna presarate de magie si fericire! V-am pupat!

Un comentariu:

  1. Sarbatori fericite, sarbatori cu bine! Pupici, Ana! :)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere