luni, 8 decembrie 2014

There's no place like home!

Este asa de bine sa ai casuta ta! Ma gandeam astazi cand imi pregateam cada pentru o baie spumoasa cat de norocoasa sunt pentru ca am ceva ce e al meu, unde nimeni nu ma deranjeaza si nu imi sta in cale...
Imi place sa stau in camin foarte mult. Acolo am petrecut cele mai frumoase momente cu colegii, am legat prietenii frumoase cu fetele din camera, am incercat dusurile reci, am stat pana seara la taclale, am mancat ce am prins si intr-adevar, viata in camin este unica, frumoasa si plina de aventuri, dar parca tot intr-un loc numai al tau te simti cel mai bine. Acum ca m-am mutat cu iubitul meu, mi-am dat seama cu adevarat cat de norocoasa sunt ca pot sa fac ce vreau eu fara a ma teme ca pot deranja colegele de camera.

Sa poti sa stai pana tarziu la tv, sa poti lasa lumina aprinsa pana la ce ora vrei sa inveti cu glas tare, sa iti faci curatenie generala cand ai chef, sa iti pui soneria pe profil normal fara grija ca le poti trezi pe ele. Simt ca in sfarsit am libertatea de a face ce vreau si cel mai frumos lucru din toate? Pot sa fac baie cand vreau fara sa imi fie frig si sa stau la rand!
Ah, anul trecut am avut o perioada cam prin luna lui Februarie cand centrala caminului avea episoade grave de "lesin" dupa care isi revenea destul de greu astfel ca ramaneam nu doar cu apa rece dar si cu frig in camere, si ma simteam mai ceva ca in Narnia! Nici dupa ce au reparat-o nu si-a revenit complet astfel ca o buna perioada de timp am locuit la o prietena la apartament din cauza ca nu mai suportam frigul iar de dus cu apa rece nici nu incapea vorba. Cred ca a fost perioada/ cea mai neagra din viata mea si m-am simtit oribil cand a trebuit sa apelez la prieteni sa ma primeasca sa fac un dus, si am zis ca pana aici a fost! Anul urmator ma mut in chirie si norocul nostru a fost ca nu a trebuit sa cautam prea mult! Am nimerit un apartament accesibil ca pret, si cu o instalatie termica perfect realizata, astfel ca nu am mai stat pe ganduri!

Imediat ce am intrat in camere ne-amd zis ca asta este casa noastra, am avut acel feeling unic si nu a mai trebuit sa vedem si altceva. Iar cand am descoperit ca apartamentul are incalzire prin pardoseala imi venea sa dorm pe jos! Cei de la www.platimar.ro au facut o treaba pe cinste iar eu sunt extrem de multumita de casuta mea si nu as mai da niciodata apartamentul la schimbul unei camere de camin oricat de luxoasa ar fi ea. Acum pot sa merg in voie pe parchet in picioarele goale sau sosete, ma pot trezi la orice ora vreau si pot sa stau doar in tricou fara nici o grija... Casuta mea este perfecta!

Un comentariu:

  1. Chiar e un sentiment frumos sa ai un loc al tau. Decorezi cum te taie capul, asculti muzica, dansezi de nebun prin casa. Nu deranjezi pe nimeni, si nici pe tine nu are cine sa te deranjeze. Iar incalzirea in pardoseala... :-)) e raiul pe pamant :-)) sunt 100% convinsa ca si in rai au incalzire in pardoseala.

    RăspundețiȘtergere