marți, 23 decembrie 2014

Fii E-istet!

Tu stii cat de important este modul prin care invata copilul tau? Stii ca invatamantul nu mai este la fel ca inainte sa ca trebuie sa fii si tu in pas cu noutatile pentru ca micutul tau sa fie un elev stralucit?
Daca nu, stai linistit! Nu este nici o problema pentru ca la schimbari ne adaptam usor si treptat. Iar cei mai mici dintre noi sunt si mai deschisi catre acestea decat suntem noi, cei care am fost deja invatati cu un sistem care ne-a impus un set de reguli bine gandite. Dar astazi, totul este mai usor! Si va spun asta pentru ca tocmai ce am avut parte de o lectie online de atentie as putea sa ii spun, si una foarte distractiva mai ales ca am impartit biroul de studiu cu un elev mai mult decat dragalas, pe nume Andrei, care este un nepotel foarte cuminte si inteligent si a vrut sa imi dovedeasca ce spirit de bun observator are si cum Ana ia bataie!
Am primit recent invitatia de a incerca o platforma noua pentru elevii din clasele primare, si desigur ca mi-am dorit ca sa descopar despre ce este vorba si in primul rand eficienta acestor teste online care sunt puse la dispozitie pentru ca atentia micutilor si inteligenta sa atinga cote maxime!

Pentru moment, faceti cunostinta cu Emil, personajul care ne va ajuta astazi la test,  si alaturi de care vom putea invata si descoperi multe lucruri noi! De exemplu, eu si Andrei am decis ca putem incepe cu testul 1 la matematica clasa I din cele 4 teste de matematica pe care le-am gasit pe site-ul e-istet. Acest test isi propune sa ajute copiii sa numere cate carti se afla pe masa lui Emil, cate culori sunt, cum sa identifici elementele din imagine, si tot asa, doar cu un click! Pur si simplu ai bifat casuta in care se afla raspunsul tau corect si treci la urmatoarea cerinta. Din fericire, ai posibilitatea de a reveni la schimbarea unui raspuns anterior in cazul in care ai gresit ceva, asa ca poti sta linistit! Cel mai interesant si placut lucru este faptul ca pe masura ce rezolvi intrebarile, acestea iti ofera posibilitatea de ati calcula un punctaj final, apoi oferindu-ti raspunsurile corecte la exercitii si explicatii acolo unde ai gresit. Toate cerintele unui test sunt punctate diferit, unele avand un numai mai mare de puncte iar altele mai mic. la sfarsit, dupa finalizare te poti confrunta cu raspunsurile pe care le-ai dat pentru ca platforma iti calculeaza automat variatele de raspuns si iti ofera imediat varianta corecta, la fel si cele gresite.



Cred ca aplicand la diferite teste de pe platfoma E-istet, micutii se vor putea dezvolta intelectual mult mai rapid. Jocurile si testele simple, imbina utilul cu placutul astfel ca acestia nu se vor plictisi atunci cand le vor rezolva. Conteaza insa foarte mult ca cineva sa fie alaturi de ei atunci cand se decid sa incerce ceva nou. De ce? Pentru ca indrumarea si atentia parintilor, ii vor putea ajuta sa acorde o mai mare seriozitate task-ului si adtfel ca in timp, acesta va gasi rezolvarea cerintelor intr-un timp cu mult mai scurt iar temele se vor transforma intr-o joaca! Tare mi-ar fi placut sa fi fost la vremea mea astfel de platforme sa pot sa-mi lucrez mai mult neuronii pentru ca tehnologia si progresul au un impact puternic asupra copiilor de toate varstele. Ma bucur mult ca in zilele noastre se gasesc astfel de site-uri care ofera parintilor posibilitatea de a scoate din variantele ajutatoare pe profesorii de pregatire particulara, Temele si testele pe care le gasim disponibile pe E-istet sunt realizate cu o mare atentie astfel ca greselile uneori sunt realizate din neatentie si nu din nestiinta, complexitatea acestora variind de la un test la altul. Desigur ca puteti oricand sa alegeti ce anume va doriti dar si ce tip de test doreste micutul sa faca! Dupa parerea mea, aceasta modalitate de a petrece timpul la calculator este cu mult mai eficienta si interesanta decat jocurile de calculator clasice de la care micutii nostri nu au prea multe de invatat. In era tehnologiei, este necesar sa ne adaptam schimbarilor si sa fim pregatiti sa ni le asumam pentru ca viitorul copiilor nostri sa fie unul stralucit si presarat numai cu reusite! Daca v-am starnit curiozitatea va asteptam si pe voi in ceata piticilor E-isteti :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu