vineri, 5 decembrie 2014

Gliss & Osis pentru un par de vis!

Pregatiti pentru venirea lui Mos Nicolae sau nu? Eu cred ca in aceasta iarna am fost mai mult decat cuminte si merit multe cadouri, iar cel primit ieri de la KillyS mi-a reamintit ca da, am mancat toate legumele din farfurie si ca mi-am ascultat parintii asa ca voi primi multe dulciuri maine dimineata. Oricum, nu a putut sa nu profit ieri dupa amiaza dupa ore de o iesire prin mall asa ca mi-am pus rapid ceva produse cosmetice in cos dar printre noutatile de astazi se numara doua produse pentru par! Am iesit putin din rutina si am adaugat un ser pentru varfuri despicate de la Gliss bifazic (in poza este agitat) pe care mi l-a recomandat prietena mea care il foloseste de mai bine de un an de zile si este multumita de el, ba chiar indragostita as zice! Si numarul doi, un fixativ Osis foarte puternic! o da, chiar aveam nevoie de asa ceva pentru ca de cand m-am tuns, unele portiuni parca se zburlesc atunci cand intampina peria de par si asa raman intreaga zi.


In aceasta seara se pun in miscare ambele si la fel si produsele de la KillyS si abia astept sa vad cum se descurca fiecare! Pentru un par matasos si lucios ca la televizor as face (aproape) orice! 
V-am pupat! Care sunt noutatile din dulapiorul vostru?

3 comentarii:

  1. par interesante aceste produse, asteptam recenziile

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu am bifazicul de câteva luni de zile! Urmează să îi fac şi un review pe blog.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. am folosit bifazicul si nu m-a impresionat
    mai hidratant e uleiul de par de la Gliss pt par vopsit , are un miros divin
    fixativ de la L;oreal profesional am folosit si a fost super
    osis nu am folosit dar e pe lista incercarilor

    RăspundețiȘtergere