sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Leave it all to the past

Dupa ce am tot dat vina pe ghinion pentru nereusitele mele si intamplarile nefericite care s-au adunat, a venit momentul sa constientizez ca singura vinovata pentru tot ce mi s-a intamplat pana acum nu am fost decat eu.
Am adunat in suflet numai amaraciune si suparare. Nefericire si ganduri care nu mi-au dat pace. Am pierdut increderea in oameni iar aceasta a fost inlocuita de dezamagire si departare astfel ca m-am retras, am preferat sa fug departe si sa ma refugiez in lumea mea, sa nu mai acord sanse. Dar cu ce pret? Cu pretul singuratatii si al atragerii energiilor negative. Cand gandesti numai chestii de acest gen si te departezi de realitate, ajungi sa nu mai ai sperante, sa nu te mai bucuri de nimic si sa nu iti mai pese de nimic. Nu este bine iar eu mi-am dat seama ca purtand in suflet numai tristete, imi fac rau singura. As dori sa pot schimba oamenii, sa ii fac sa inteleaga ca putem fi mai buni nu pentru ca asa este cel mai bine, ci pentru ca sta in natura noastra sa fim asa, dar nu pot. Tot ce imi sta in putinta este sa ma schimb pe mine, sa-mi educ eul interior si sa fiu puternica. Nu o sa pot sa le fac pe plac altora, asa cum nici ei nu vor face nimic pentru mine pe gratis. Astazi nimeni nu mai este dispus sa te ajute fara sa oferi ceva la schimb, dar nu este ceva nou si nici ceva fara de care oamenii nu ar putea trai. Nu trebuie decat sa ne oferim ocazia sa fim mai selectivi cu cei din jur, sa ne deschidem sufletul doar in fata acelora care ne iubesc neconditionat. Este momentul sa imbratisam schimbarile si sa alungam din suflet toti norii negri. Eu am facut loc in inima soarelui si nu astept decat primavara din gand sa se asterne peste natura. Starea de spirit mi s-a imbunatatit considerabil de cand am luat decizia de a nu mai pune la suflet rautatile si sa accept oamenii asa cum sunt ei, sa nu mai las nimicurile sa ma raneasca atat de usor. Parca zilele trec mai usor cand in suflet ai doar caldura, nu-i asa?
Nu uitati dragii mei sa fiti fericiti! Alungati tristetile, inchideti orice capitol nefericit si deschideti poarta sufletului pentru ca soarele sa intre sa va spele de tot ce v-a facut rau. 


“Suntem intotdeauna in cautarea eternului in alta parte decat aici; totdeauna ne indreptam ochii mintii spre alte lucruri decat spre situatia prezenta, spre aparenta prezenta; sau, mai ales, suntem in asteptarea mortii ca si cum n-am muri si reinvia in fiecare clipa. In fiecare clipa ni se ofera o viata noua. Astazi, acuma, indata e singurul lucru ce ne sta la indemana.”

Un comentariu:

  1. Am citit aseara articolul...si chiar aveam o stare proasta! Este asa usor sa spui sa lasi trecutul in urma, sa te concentrezi pe tine, sa te intereseze mai mult de tine, decat de altii, sa nu pui la suflet orice rautate...Oamenii sunt rai! Nu prea auzi cuvinte de incurajare, o vorba buna...Toti sunt prieteni si te iubesc cand le dai ceva, cand este ziua ta...dar ei poate nu stiu ce simti...iar asta este de inteles: nu te poti deschide in fata oricui!
    Sunt suparata pe oameni, insa stiu ca schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume...trebuie sa inceapa de la tine! Dar , Doamne, de ce e asa greu?

    RăspundețiȘtergere