joi, 18 decembrie 2014

Mosul face cumparaturi de la ErFi!

Cand eram mai mica, mereu incercam sa il prind pe Mos pe picior gresit si sa mi se arate dar niciodata nu mi-a mers figura! Ba adormeam inainte de venirea acestuia, ori ma sabotam singura, ori ceva se intampla de nu reuseam sa il gasesc in casa. Am abandonat mai apoi pentru ca pe masura ce cresteam, imi dadeam seama ca de fiecare data cand il caut, stric ceva, se risipeste din magie, si nu cred ca as fi fost nici prea incantata de faptul ca l-as fi prins in timp ce cobora pe burlanul de la centrala termica pe unde credeam ca isi face intrarea din moment ce nu aveam horna (imaginatie bogata de copil... ). Oricum, mereu ma intrebam oare cum de reuseste de fiecare data sa imi aduca exact ceea ce imi doream. Scrisoarea mea ajungea cu usurinta la Polul Nord si spiridusii le fabricau cel mai probabil, dar abia apoi cand m-am intalnit cu el in magazin mi-am dat seama ca defapt el m-a vazut cand i-am spus mamei ca vreau sa primesc de la Mos papusa cu rochie roz, si dupa ce am plecat, el a pus-o rapid in cosul de cumparaturi. Alta explicatie nu mai gaseam si pare una plauzibila pentru toti copiii! Adica, si acum cred ca mai are grija sa urmareasca unde mi se opreste privirea si inima incepe sa bata cu putere de mereu aduce ceea ce trebuie. Pentru copii insa conteaza cel mai mult sa indeplinim dorinte pana la capat. Anul acesta am ajut grija sa ii soptesc Mosului batran si obosit ca cele mai frumoase patuturi copii la ErFi se gasesc si de la care trebuie neaparat sa cumpere in acest an daca vrea ca nepotelul meu sa fie fericit atunci cand va veni pe lume!


 Mai sunt doar cateva luni si trebuie sa ii pregatim camera sa fie una pe cinste, si pe langa jucarii, am zis ca trebuie sa o ajut pe verisoara mea sa isi adune tot ce ii trebuie ca sa aiba parte micutul de tot confortul. In showroom-ul din Mall Plaza site-­ul erfi.ro cu produse pentru copii de toate varstele are mai tot ce ar trebui pentru ca micutii sa fie fericiti, dar eu prefer ca Mosul in acest an sa livreze cadoul la usa si intr-un timp cat mai util pentru mine care in acest moment nu ma pot deplasa pana acolo. Comenzile online sunt mult mai usor de realizat iar pentru mine reprezinta o modalitate rapida si eficienta de a suprinde pe cei dragi cu numeroase cadouri care sa le aduca zambetul pe buze, iar pe ErFi se gasesc cele mai bune produse pentru micuti si mamici si tatici.

Un comentariu:

  1. the hello kitty one is so cute
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere