joi, 11 decembrie 2014

Movie of the day + ramble

Astazi nu m-am simtit prea bine. Parca m-am sincronizat cu vremea caci de vreo 3 zile ploua si e frig, ba ger ba iar ploaie, ba lapovita si tot asa... Urasc sa car dupa mine pe oriunde as merge umbrela care e uda, stropeste, ma murdareste si devine greu de pus undeva atunci cand tocmai a venit de afara de sub ploaia rece. Iar de mine, nici nu mai spun! Pe vreme din asta numai de iesit afara nu imi arde, asa ca am ramas acasa in pat pentru ca nu m-am simtit tocmai in apele mele si am avut liber pentru a ma reface. Ma simt fara energie si somnoroasa fara motiv dar cred ca acest lucru se datoreaza programului haotic din ultima perioada. Astazi mi-am dorit foarte mult sa imi repar laptop-ul dar nu am reusit asa ca m-am bagat cuminte sub paturica, am rasfoit putin site-ul Oysho dupa ce prietena mea m-a sunat sa ma anunte ca a vazut la ei in magazin cea mai dragalasa pijama cu iepurasi, apoi am dat play la un film pe care l-am gasit intr-un torent cu alte nume si mi-a placut foarte mult! Se numeste The Book Thief si cred ca il stiti deja pentru ca intr-o anumita perioada a fost destul de mediatizat atat la tv cat si in mediul online.

Un film destul de emotionant, si nu stiu daca am fost eu in pasa proasta sau chiar m-a sensibilizat atat de tare, dar cert este faptul ca am plans putin la unele secvente. Mi s-a parut trist pe ici colo si m-a facut sa imi dau seama de unele chestii. Nu am mai avut o asa stare de la un fiml de mai bine de cativa ani si prietenul meu cand a ajuns acasa si m-a vazut cu muntele de servetele alaturi s-a speriat putin, iar cand a auzit ce s-a intamplat s-a mirat pentru ca ma stie tare de fel.
Dar chiar mi-a placut filmul si l-am urmarit cu drag. Povestea lui Liesel este una speciala si incepe odata cu moartea cuiva drag ei din familie, si continua intr-o alta familie decat a ei.. Iubeste cartile foarte mult dar mai alte detalii nu o sa va spun pentru ca daca nu l-ati vazut nu vreau sa va fac spoiler. Dar vi-l recomand cu mare drag mai ales daca va plac filmele usoare, emotionante si povestile speciale. Are putine detalii istorice si intamplari din perioada celui de al doilea razboi mondial. Imediat cum am terminat de vizionat filmul, mi-am adus aminte cat de mult citeam si eu in liceu, si cat de mult timp a trecut de la ultima carte citita integral. Cele de la facultate nu se pun, si chiar imi este rusine ca nu am mai rasfoit nici o carte recent, dar mai mult ma simt trista ca nu mai am timp sa fac asta. Abia am timp uneori sa deschid laptop-ul si sa imi duc la bun sfarsit cateva treburi... Dar la vara am de gans sa schimb treburile mai ales pentru ca voi lua o vacanta si eu si voi da o fuga la mare sau la munte, si am de gand sa petrec acel timp liber petrecandu-l citind. Am primit cateva recomandati de titluri interesante de la o fosta colega de liceu de la litere, si mi le-am trecut deja in agenda pentru a aduna cateva in geanta.
Dar tare mi-as dori sa aflu si de la voi ce carti ati mai citit recent si v-au placut foarte mult! Stiu ca printre voi se afla iubitori de lectura asa ca veniti cu sugestii! Sunt receptiva la acestea si daca voi reusi sa parcurg lectura data de voi, am sa revin si cu detalii!

V-am pupat dragii mei! Maine ma asteapta o zi relativ grea la facultate, iar mai spre seara am de gand sa dau o fuga pana in oras sa imi cumpar cateva ornamente de Craciun pentru ca pana acum nu am avut cand sa impodobesc bradul si nici casa. E greu cand ai si facultate si serviciu! Dar asta este! De acum sunt mare si trebuie sa ma descurc asa cum pot! Pupici! Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu