joi, 4 decembrie 2014

New in my mail!

Sa incepi weekend-ul ( impropriu spus dar pentru mine, zilele de joi si de vineri din aceasta saptamana cel putin sunt libere complet!) cu sunetul soneriei de telefon prin care te anunta un curier ca are un colet pentru tine... O adevarata placere sa-ti incalti bocancii si sa iesi in zapada, chiar daca esti ciufulita, ca doar tocmai ai primit o supriza, nu-i asa? Astazi mi-am primit cadoul de Mos Nicolae de la KillyS care are grija de unghiile mele si isi doreste sa mi le ingrijeasca mai bine ca la salon! M-a surprins cu o cutie eleganta plina de bunatati dupa cum puteti observa in urmatoarea poza:



Un intreg arsenal pentru o manichiura completa si rapida! De la betisoare pentru cuticule, pana la pensule pentru machiajul ochilor si al fetei, stickere pentru unghii chic and so on... O adevarata comoara pentru orice femeie care iubeste sa-si faca unghiile acasa singurica si sincer sa va spun, dupa experienta cu oja semipermanen, zau ca nu imi mai vine sa ma duc nicaieri sa mi le fac artificial. Chiar daca nu voi mai avea asa mult timp la dispozitie pentru manichiura, voi face tot ce pot pentru ca intotdeauna sa am mainile ingrijite, iar aceste produse sigur ma vor ajuta sa-mi intretin frumusetea unghiilor eficient.

Stiu ca ati mai auzit de KillyS dar imi doresc sa va prezint data viitoare tratamentele magice din cutie si cum imi realizez eu manichiura acasa dar pana atunci, imi doresc sa va intreb ce produse ati mai incercat de la ei si care sunt preferatele voastre? Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu