luni, 1 decembrie 2014

Noutati de la Oriflame!

Pentru luna Decembrie, Oriflame ne incanta cu cele mai frumoase surprize si oferte! Nu ai cum sa ratezi noul catalog in care vor avea loc cele mai mari reduceri si cu aceasta ocazie sa iti achizitionezi produsele la care ai visat tot anul! Trebuie sa va spun ca parfumurile si apele de toaleta mi-au atras foarte mult atentia iar sticlutele noi de 15 ml pentru geanta sunt atractia pricipala si un must have al acestui sezon. Cat despre produsele de make-up Oriflame nu conteneste sa ne surprinda cu cele mai reusite nuante si seturi pentru un machiaj complet si reusit din doar cateva miscari! Si sa nu uitam de preturile mici!









 Ce parere aveti? Nu-i asa ca toate produsele arata minunat?! Eu imi doresc foarte mult sa incerc luciurile pentru buze si setul Milk & Honey Gold dar va dati seama ca nu m-as putea opri doar aici avand in vedere ca sunt pretatite pentru acest sezon oferte pe care nu le pot rata! Va invit si pe voi sa descoperiti noutatile Oriflame rasfoind catalogul online :) Pupici!



Un comentariu:

  1. Crema cu miere cred ca miroase demential <3
    Apropo, draga mea, te-am nominalizat la The Very Inspiring Blogger Award

    RăspundețiȘtergere