joi, 4 decembrie 2014

Parerea mea despre oja semipermanenta

A trecut ceva timp de cand mi-am facut unghiile cu oja permanenta si cred ca a venit momentul sa va spun parerea mea despre aceasta metoda de ingrijire. Incep prin a prezenta o poza foarte nereusita (nu stiu sa pozez nici macar cu mainile se pare!) cu modelul pentru care am optat. Roz pastel si sclipici argintiu pe inelar si degetul mic pentru ca nu aveam inspiratie pentru altceva.

Imi place asa in general cum arata. Pare o manichiura ingrijita insa cred ca ar arata si mai bine pe unghii patrate, dar eu abia le aveam taiate si rotunjite din pila si in aceea zi nu aveam timp sa le dau o alta forma asa ca le-am lasat cum sunt.
Ce imi place ce nu imi place?

1. Se aplica rapid, fara a strica prea mult unghia. Se pileste usor cu pila luciul unghiei, si apoi se aplica straturile de oja semipermanenta. Eu pentru un roz intens am avut nevoie de 3 straturi (sau cel putin asa au dictat piticii mei).

2. Se usuca rapid, in lampa UV desigur. Cam intr-o ora eram gata cu toate unghiile si da, a fost mai ok decat la gel cand era nevoie uneori sa stau si 2 ore, dar cred ca depinde si de rapiditatea fetei care ti le lucreaza.

3. Se decojesc. O da, dupa o saptamana deja colturile au inceput sa se desfaca si sa prinda aer din ce in ce mai mult capatand un aspect foarte urat, ca atunci cand varul de pe pereti se umfla si crapa. As putea spune ca si eu am spalat foarte multe vase si ca asta ar putea influenta intr-un fel rezistenta ojei, dar nu imi place. Nu imi convine sa imi fac unghiile saptamanal, ca doar asta era si ideea, nu? Sa reziste cat mai mult pentru ca nu am timp de ele. Se pare ca cititoarea care m-a avertizat in legatura cu oja semipermanenta si rezistenta scazuta a avut dreptate. A trebuit si eu sa incerc sa nu mor fara sa vad pe pielea mea ce inseamna.

4. Nu isi pierde luciul dar raman urme (gen linii daca m-am zgariat sau lovit de ceva ascutit) foarte inestetice. Cel putin pe ojele in nuante deschise se vad destul de urat, asa ca data viitoare stiu ce sa aleg (asta daca imi mai pun asa ceva).

In concluzie as putea spune ca nu imi place oja semipermanenta. De ce? Pentru ca OPI este scumpa dar rezistenta fratilor! Adica atunci cand am fost data cu OPI care totusi, e oja normala, am avut manichiura intacta 2 saptamani si nu exagerez cand va spun asta! Cred ca este singura marca ce intr-adevar a avut o rezistenta crescuta in cazul meu , dar am mai intalnit si oje de 2-3 lei super bune asa ca nu cred ca voi mai apela la acest gen de ingrijire a unghiilor prea recent avand in vedere faptul ca as putea obtine acelasi rezultat si doar aplicand o oja simpla. Singulul lucru fain e ca se vede natural pe unghie, si ca se indeparteaza foarte usor asa ca atunci cand nu voi mai avea ce sa salvez cu lac incolor, jos cu ea!

Astept sa imi spuneti si voi fetelor ce patanii ati mai avut cu ojele semipermanente sau ce gelurile si sa-mi povestiti care metoda vi se pare mai buna. Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu