luni, 1 decembrie 2014

Pentru diva din tine!

Puternica, seducatoare, curajoasa... acestea sunt cele trei adjective ce o pot descrie perfect pe femeia moderna din zilele noastre. Insa cu toate acestea, sunt cateva lucruri care noua femeilor, ne pot da batai de cap si ne pun la indoiala carisma si puterea de seductie mai ales daca suntem mereu pe graba si obosite dupa o zi plina de activitati la serviciu, facultate, familie. Daca stam sa ne gandim putin, astazi suntem cu mult mai ocupate decat ne-am fi inchipuit vreodata si din aceasta cauza, nu mai putem sa ne rasfatam asa cum stim ca meritam. Orele indelungate petrecute la birou si serile tarzii petrecute in fata laptop-ului isi pun amprenta nu doar pe chipul nostru, ci si la nivel psihic astfel ca suntem cu mult mai irascibile si greu de multumit, iar aceasta o spune chiar iubitul meu care pare ca si-a pierdut iubita din cauza stresului! Adevarul este ca s-au adunat foarte multe in ultima vreme si nu mai stiu nici eu ce sa fac pentru ca sa imi revin, dar oricum ar fi, mi-am promit mie insami ca luna Decembrie va fi doar pentru mine, doar despre mine si tot ce imi doresc.
Este momentul perfect sa-mi pun in fata prioritatile si sa trag linie pentru ca mai apoi sa pasesc in noul an cu bine si cum atlfel decat incepand o serie de schimbari? In viata personala sa spunem ca am facut ordine si a fost mai usor decat as fi crezut, dar in ceea ce priveste lucrurile care ma inconjoara... haos total! Am nevoie de o pauza in care sa ma organizez si sa ma schimb si am de gand sa incep cu stilul vestimentar. Sunt de parere ca pentru a incepe o transformare trebuie sa incepi in primul rand cu hainele. O sedinta de cumparaturi in magazinul preferat, prietena cea mai buna alaturi, multi bani in portofel si produse de calitate! Si putem da drumul listei de schimbari cu lenjerie intima de calitate. Orice femeie are nevoie de o lenjerie care sa o faca sa se simta confortabil, frumoasa si sexy asa ca m-am decis! In acest an imi voi cumpara cat mai multe seturi de matase, compleuri si piese separate in care ma simt eu bine, care sa ma reprezinte in totalitate. Pijamalele largi raman de domeniul trecutului si sincer sa va spun, nici nu ma simteam prea ok in ele fiind mai mult baietoase si aratandu-mi silueta foarte distorsionata. Si nici prea atragatoare nu ma simt cu asa ceva in fiecare seara sa fiu sincera, asa ca mi-am propus sa aleg urmatoarele modele care mi-au atras atentia pe PerfectDiva in timp ce imi completam wishlist-ul acestei luni. Le-am descoperit ca pe site se gaseste o sectiune (defapt doua) foarte intersanta si buna pentru cei care se afla in pana de idei pentru cadourile de Craciun: Suprinde-ti iubitul si Surprinde-ti iubita o campanie adresata tuturor! Veti gasi aici modele unice, realizate din cele mai luxuriante materiale, culori si design-uri deosebite la preturi accesibile! De asemenea, veti gasi pe site periodic oferte si promotii interesante de care puteti profita la orice comanda!






Nu este usor si nici indicati sa porti machiaj tot timpul zilei, asa ca pentru a pastra frumusetea ta naturala, nu ai nevoie decat de o lenjerie in care sa te simti minunat! Cred ca modelele de mai sus sunt mai mult decat perfecte prin materialele fine ce aproape ca mangaie corpul si design-ul simplu si totusi destul de atragator si placut. Nu aar trebui sa lipseasca din dulapul nici unei femei care doreste sa fie fermecatoare seara de seara!
Nu fiti timizi si dati o tura prin magazinul online PerfectDiva pentru ca este asemeni hainelor si produselor prezentate: senzational! Pentru mine nu este o noutate pentru ca in trecut am mai plasat o comanda la acestia si am fost mai mult decat incantata de produsele primite si de calitatea acestora, asa ca big like for them!
Asa ca dragii mei, daca vreti sa va suprindeti partenerul cu ceva frumos, sau pur si simplu va doriti ceva noi in dulap, sfatul meu este sa incepi sa va schimbati garderoba de la interior spre exterior! Nici nu va imaginati ce influenta poate avea o lenjerie intima potrivita corpului si atragatoare asupra psihicului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu