joi, 4 decembrie 2014

Random time post!

Am dat-o in mintea copiilor! In fiecare seara din Decembrie mi-am propus sa ma uit la cate un film/animatie Disney si nu numai desigur. Cel care se face raspunzator pentru aceasta faza din viata mea plina de veselie si optimism este verisorul meu prichindel. Va spuneam zilele trecute ca la ziua lui s-a adunat multa lume si ma asteptam ca el si ceilalti copii sa stea toata noaptea pe calculator sa se joace jocuri dar stii ce? Au venit la mine si m-au rugat sa le fac popcorn si sa le dau filme cu desene si chestii de genul pentru ca ei vor sa fie la cineva. Nu mi-a venit a crede ca isi doresc asta asa ca am descarcat si eu ce am gasit mai rapid pe net si am ales Cloudy with a chance of Meatballs 1 si 2 si l-au adorat! Iar eu de asemenea pentru ca am ramas langa ei pe toata durata filmului si pe parcurs ni s-au mai alaturat si alti adulti pentru ca pana la sfarsitul serii sa fim toti invitatii pe canapea si pe jos in dormitor la desene. Amuzat si super tare as spune, iar de atunci mai in fiecare seara mi-am pus iubitul la cautat desene frumoase and that's how I transformed! Desenele chiar mi-au indus o stare de bine si chiar am uitat de cat de frumoase si de relaxante pot fi uneori. Am ras foarte mult la unele si altele mi-au adus aminte de copilarie, de cat de simple si frumoase erau desenele de alta data, pline de emotie. Cele Disney raman insa preferatele mele, mai ales povestile clasice.


Dar si Cloudy with a chance of Meatballs e must see daca vreti ceva usor pentru o dupa amiaza relaxanta acasa! Este o animatie funny si plina de energie. Vizionare placuta! Pupici!

Un comentariu:

  1. nu ai dat deloc! le ador siii, nu uita!!!http://krmenslife.blogspot.ro/2010/12/cel-mai-frumos-film-de-craciun.html

    RăspundețiȘtergere