luni, 8 decembrie 2014

Review: Apa de toaleta Heidi Klum Rose

Produsele de parfumerie de la Coty mereu mi-au placut datorita faptului ca au un pret accesibil si arome cat se poate de diversificate. Acestea sunt ape de toaleta cu o rezistenta scazuta si cu nume ale diferitelor personalitati din lumea mondena. Eu pentru astazi am ales sa va prezint mai pe scurt un produs lejer de parfumerie si anume: Heidi Klum. - Rose. Nu va lasati insa pacaliti de nume, pentru ca acel Rose nu are absolut nici o nota trandafirie in compozitie, ori eu chiar nu am simtit-o!


O apa de toaleta cu o aroma usoara, fresh-florala. Consider ca este perfecta pentru primavara-vara datorita buchetului olfactiv floral intens de dulce. Nu are o persistenta prea grozava asa cum nici el nu este tocmai un produs intens. Nu se simte dupa o ora sau doua pe piele asa ca este ok pentru persoanele care nu suporta sa poarte parfumuri intense sau isi doresc doar ceva pentru improspatare in timpul zilei. Este o apa de toaleta foarte lejera, si eu in mare parte am folosit-o imediat dupa dus pe acasa intocmai pentru ca nu imi ofera ceea ce imi doresc. A fost achizitionata la un pret micut (pana in 25 de lei) si vine intr-o cantitate generoasa de 75 de ml. Marea majoritate a produselor de parfumerie din aceasta gama Coty sunt aproape la fel si cu aceleasi caracteristici. Cred ca sunt ok pentru zilele foarte calduroase dar clar nu este un produs de la care sa ai asteptari foarte mari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu