marți, 23 decembrie 2014

Review: Elode Essence D'Or

Parfumul sarbatorilor poarta numele Elode Essece D'Or. L-am achizitionat de pe Aoro in urma cu ceva timp si sincera sa fiu, nu l-am folosit chiar atat de mult. Cel putin in ultima vreme am simtit nevoia de a-mi pulveriza parfumuri mai fresh, astfel ca pe ordinea zilei a fost apa de toaleta de la Victoria's Secret si Only White.
Acest produs de la Elode se aseamana foarte mult ca si aroma cu varianta Touch de la acelasi producator. As spune chiar ca sunt 100% la fel, diferenta fiind design-ul sticlei este altul. Dar ca si note acestea sunt identice. Are o aroma orientala, lucurianta perfecta pentru acest sezon. As zice ca seamana putin si cu Today de la Avon dar in ceea ce priveste rezistenta, acesta de la Elode nu exceleaza.


Asemeni celorlalte produse, principalul factor care m-a facut sa adaug acest parfum in cosul de cumparaturi a fost pretul mic si cantitatea generoasa de produs. 100 de ml la pretul de 29 de lei reprezinta o adevarata afacere, iar din punct de vedere al calitatilor, este ok. Nu este un produs de parfumerie high end, sau de la care sa ai multe asteptari dar cred ca daca doriti ceva ieftin si care sa poata fi purtat in aceasta iarna, este super. Am observat ca in ultima vreme am investit mai mult in parfumuri ieftine si no-name. In general am avut parte de descoperiri minunate, si marci carora le voi ramane mare fana, dar altele care nu ma vor face sa ma reintorc la ele. Acest parfum de exemplu, nu este intocmai pe placut meu. Este cu mult prea oriental, prea dulce pentru gustul meu, insa mama mea il adora. In rest, nu am nimic cu el. Oricum, am observat ca pe pielea mea, acesta nu miroase intocmai ca pe pielea mamei si nu este prima data cand patesc asta si m-am obisnuit. I l-am cedat ei si ii place foarte mult, dar preferatul meu in acest moment ramane cel Touch, putin mai suav si mai putin intens.

Daca va doriti produse de parfumerie ieftine si placute, va recomand sa rasfoiti paginile magazinului atunci cand aveti un buget limitat. Aveti rabdare si nu uitati sa verificati notele parfumului si sunt sigura ca veti gasi lucruri interesante care va vor face sa le fiti fidelel vreme indelungata.

Un comentariu:

  1. sounds like a great fragrance
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RăspundețiȘtergere