vineri, 5 decembrie 2014

Review - Elode Touch

Va spuneam in ultimul articol de tip haul ca mi-am refacut stocul de parfumuri. Adevarul este ca nu mi-am dorit ceva anume desi pentru o buna perioada de timp am ravnit la Flora Nymphea de la Guerlain dar nu atat de mult incat sa il adaug in cosul de cumparaturi, asa ca daca tot am avut liber la shopping si o suma frumusica de cheltuit in interes de frumusete, am zis ca sa imi iau cate un parfumel mai ieftin si sa incerc si altceva. Gama de parfumuri Elode este una accesibila, apele de parfum avand un pret de 29-30 de lei si o cantitate generoasa de produs in fiecare recipient - 100 ml mai exact. Va dati seama cat de fericita am fost cand am vazut ca doua sortimente sunt disponibile si am ales unul pentru mine si unul pentru mama mea, dar pana la urma tot al meu a ramas pentru ca mama a plecat in Belgia inainte ca acest colet sa ajunga la mine.



Elode Touch este o apa de parfum cu o aroma extrem de puternica. Imi aduce aminte de Today de la Avon, cu note orientale intense, foarte calda si piperate. Este un produs care are si o persistenta grozava, si este perfect pentru acest sezon, Mi se pare ca este putin cam greu si de tolerat la fel de persoanele care nu suporta parfumurile dulci. Este ametitor de dulce si daca aplici mai multa cantitate decat este necesar risti o criza de glicemie olfactiva! Totusi ramane un parfum foarte bun, puternic si intens. Sincera sa fiu, nu as fi crezut ca se pot gasi si produse de parfumerie ieftine care sa fie atat de faine. Cel de al doilea parfum din aceeasi gama sincer, miroase aproape la fel ca si acesta, cu o usoara tenta mai fesh in schimb, dar in rest se aseamana din toate punctele de vedere. Consider ca aceste parfumuri de la Elode sunt potrivite pentru orice femeie si potrivite ca si cadouri. Cred ca ar salva un buget micut mai ales pe cel al iubitilor nostri iar eu daca as fi primit unul dintre aceste ape de parfum cadou de Craciun, as fi fost foarte incantata de ele pentru ca merita investita si nu ai zice ca a costat in realitate 29 de lei, ci chiar mai mult datorita aromei luxuriante.

Sper ca v-am ajutat putin sa va faceti o idee cu privire la aceasta gama aparent no-name de pe Aoro. Eu sunt multumita de ele si pe viitor am de gand sa mai investesc in cateva produse de acest gen mai low cost pentru ca sunt sigura ca voi descoperi adevarate comori printre ele!
Pupici!

Un comentariu: