luni, 22 decembrie 2014

Review: Only White for woman by Concept V

Got a new perfume bottle! Si una chiar interesanta ca si design! Mi se pare ca seama usor cu o pastila gigant, iar capacul trebuie ca sa va spun ca e super tare, fiind prevazut cu un magnet care realizeaza o inchidere aproape ermetica a intregului ambalaj. Despre firma Concept V nu am mai auzit pana sa dau de ea pe Aoro, dar avand in vedere ca aveam nevoie urgenta de produse de parfumerie pentru ca stocul se diminuase considerabil iar bugetul nu imi permitea ceva scump, m-am axat pe firme no-name si accesibile.

Abia dupa ce am primit comanda am dat un search pe Google si am descoperit ca defapt aceasta gama Concept V apartine unei companii spaniole cu istoric in crearea de produse cosmetice pentru barbati si pentru femei. Aceasta gama se adreseaza femeilor tinere, moderne care isi doresc simplitate, puritate si modernitate. And they've got it! Sincer, cand l-am pulverizat pentru prima data, nu am fost cu adevarat incantata de aroma sa.

As fi spus initial ca are un miros cu mult prea superficial, a plastic, sintetic dar la cat de obosita eram in acel moment, si cate alte parfumuri mai pulverizasem pe piele, nici eu nu mai stiam exact ce caut si ce anume am incercat, asa ca l-am lasat pe notiera pentru un studiu mai detaliat in urmatoarele zile. Norocul a facut ca in urmatoare dimineata imediat ce am iesit din dus, sa fie singurul parfum la indemana astfel ca mi-am dat seama cat de mult imi place! De la primul puf mi-a amintit de produsele Nivea cu aroma sa pudrata si pura. Exact cum ii spune si numele, acest Only White are un parfum care te duce cu gandul la ceva curat, fresh. Este perfect pentru orice moment al zilei pentru un boom de energie si vitalitate!


Pentru mine, Only White este perfect! Il ador mai ales in diminetile lenese cand dusul nu reuseste sa ma trezeasca in totalitate. Ma invaluie cu o aroma proaspata, curata si pura care imediat imi readuce simturile la viata. Este dupa parerea mea, un produs de parfumerie foarte bun, iar raportul calitate-cantitate-pret este foarte bun. Recipientul contine o cantitate de 80 ml de apa de parfum cu note de varf de bergamota, flori de portocal, madarina; note de inima de gardenie, camelie si iris, iar ca note de baza, muschi si lemn de santal.
Daca sunteti in cautarea unui parfum usor si fresh, mai ales pentru zilele de vara super calduroase, vi-l recomand! Are un miros incredibil, iar senzatia de puritate si curatenie persista intreaga zi pe piele.
Eu l-am achizitionat de pe Aoro la pretul de 46 de lei, si daca vreti sa faceti un cadou si iubitului, puteti alege varianta Only Black pentru un set de exceptie! Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu