luni, 8 decembrie 2014

Sunday Post

Este prima data cand ma prinde seara inca scriind pe blog. Cred ca in aceasta saptamana, redactarea de articole a fost activitatea principala, si sincer, nu m-am plictisit niciodata de asta! Imi place sa scriu chiar daca uneori raman fara idei sau povesti interesante. Am desigur si zile in care ma aglomerez foarte tare (precum este ziua de azi) si nu mai fac fata cerintelor si aproape ca adorm pe tastatura dar nu ma las pentru ca stiu ca recompensa mea va fi mare iar respectarea deadline-ului ma face sa ma simt mai responsabila fata de mine, si de activitatile la care ma angajez sa le duc pana la capat.

Ah, sa nu uit! Am trimit mail catre sponsorul concursului recent incheiat pe blog cu faptul ca Ioana Alexandrescu nu a dat nici un semn pentru revendicarea premiului si incepand inca de acum 2 zile, nu mai are dreptul de a-l cere chiar daca vede acest mesaj. Sponsorul are dreptul de a alege o alta persoana si cu siguranta maine veti afla numele noii sau noului castigator.

Cat despre restul weekendului pot spune ca am ramas acasa, lenevind in pat cu prietenul meu (asta printre momentele de respiro luate intre articole) si abia astazi spre seara ne-am incumetat sa iesim o tura in mall (este peste drum de noi) la un film pe care mi-l doream foarte mult sa il vad.


The MockingJay partea I de la Hunger Games mi-a placut foarte mult. Defapt, seria in sine mi se pare reusita, plina de emotie si cu mult mai interesanta fata de Divergent care este pe placut fratelui meu. O interpretare foarte buna a actritei Jennifer Lawrence care imi place la nebunie. A fost un film trist, dar mi-a placut la nebunie. Abia astept sa vad si finalul desi il cam anticipez putin dar nu vreau sa ma gandesc inca de pe acum la asta. Am continuat iesirea cu o plimbare prin Carturesti unde am zarit si al 7 lea volum din The Game of Thrones si aproape ca ma treceau fiorii pe masura ce deschideam paginile. Nu am avut curajul de a citi nici un pasaj de frica sa nu fac spoilei, dar tare mi-as dori sa pot afla de pe acum ce se va intampla in noul sezon ce va aparea in Aprilie. Dar nu pot, nu ma lasa inima sa fac asta. Imi doresc enorm de mult sa cumpar aceasta colectie de carti. Dupa parerea mea, este una dintre cele mai bune seriale ever (parerea mea!).

Dar cam atat pentru asta seara. V-am pupat si va las in compania viselor frumoase! Maine ma asteapta o zi plina la facultate (bine ca nu am vreun examen ca nu as fi rezistat) si planuiesc recuperarea mai timpurie a unor laboratoare pentru ca sa pot pleca saptamana viitoare mai repede acasa la parintii mei sa incep vacanta mult asteptata de iarna. Despre Mos Nicolae pot sa va spun doar ca nu a fost bogat, dar nici nu il asteptam sincer avand in vedere faptul ca trecem printr-o criza financiara in ultima vreme asa ca nici de la Mos Craciun nu am asteptari. Atat timp cat o sa fiu cu cei dragi o sa fiu multumita!

Gata, am fugit la somn! Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu