duminică, 14 decembrie 2014

Sunday Post

Buna dragilor! Ce mai faceti? Eu tocmai ce am ajuns acasa pentru ca astazi am profitat de razele soarelui si am dat o tura prin oras cu prietenii. Asa de frumoasa a fost vremea in ultimele zile incat nu mi-a venit a crede ca este iarna, ba chiar simteam ca primavara sta sa vina, dar nu am eu atat noroc! Si pentru ca dupa o iesire plina de energie se cere o seara linistita, mi-am pus la descarcat un film si ultimul episod din Jurnalele Vampirilor si intre timp imi notez in noul carnetel primit de la prietena mea, noutatile, detaliile unor articole si tot asa. Am observat ca sunt cu mult mai organizata daca imi scriu totul undeva, iar agenda cea veche tocmai ce devenise neincapatoare asa ca imediat ce a observat acest lucru M. a avut grija sa nu raman descoperita cu informatiile mele si a dat o fuga in mall la libraria mea preferata si mi-a luat un caietel care il ador!
Stie ea ca in general copertile multi colorate imi plac asa ca a ales, un kiwi simpatic rau de tot! A mai adaugat un creion la acest mic cadou dar lipseste din poza pe motiv ca a ramas pe masa ei! L-am uitat acolo!

Am fost si la prezentarea de moda a lui Catalin Botezatu si da, pot spune ca toate creatiile lui sunt divine! Cu exceptia a doua modele, toate rochiile mi s-au parut minunate, realizate perfect, din materiale pur si simplu wow... Stralucire multa si un show super tare! Chiar mi-a placut prezentarea!
Si evident ca nu se putea sa inchei weekend-ul fara putin zahar, asa ca avand Lild alaturi de mine, am facut niste cumparaturi rapide si am adaugat in cos un iaurt super bun cu piersici, o branzica de vaci cu gem de fructe (zmeura) si doua pachete de biscuiti pe care ii ador! Ar trebui in mod normal sa imi ajunga si pentru maine dar nu cred ca va fi posibil...

Voi rontai pe tot parcursul filmului si apoi imi voi pregati geanta pentru maine dimineata. pentru ca am observat ca daca las aceasta treaba pentru dimineata, uit cele mai esentiale lucruri acasa, si nu stau tocmai aproape de facultate... Apoi marti un pic de pauza si miercuri finally plec acasa! Abia astept sa ma urc in tren, sa-mi dau muzica la maxim in casti, sa privesc zapada de pe dealuri (asta daca mai este ceva ramas pe aici) in timp ce mananc cateva dulciurele si asa pot spune ca in sfarsit incepe vacanta! Aproape ca nu mai am rabdare, pentru ca imi doresc foarte mult sa ajung acasa la ai mei sa pot dormi in voie! De Revelion voi reveni inapoi in Iasi dar Craciunul fara familie nu are farmec din acest motiv ma indrept spre home sweet home :)

Dar cam atat pentru weekend-ul asta. V-am pupat si va doresc un somn usor!

Un comentariu:

  1. Foooarte buni acesti biscuiti de la Lidl! Eu cumpar pentru la munca asa ceva:D
    Si eu imi notez in agenda o idee de articol, ce sa mai scriu, cumparaturi etc! E bine sa fii organizata, pentru ca acum iti vin idei...acum pleaca ideile! :D
    Have fun acasa! :)

    RăspundețiȘtergere