vineri, 5 decembrie 2014

The dots issue

Nu sunt bulinele tocmai preferatele mele, dar am zarit niste jachete si o pereche de blugi pe Sheinside care m-au facut sa-mi schimb parerea si sa le adaug cu viteza gandului in cosul de cumparaturi. Am nevoie doar de inca putin credit pentru a mi le cumpara pe gratis. Apropo, voi stiti despre programul bonus de la ei asa-i?
Cu un share pe zi si un comentariu la produsele preferate, puteti strange puncte ce se vor transforma in credite echivalente banilor reali care sa va ajute sa va cumparati hainele de pe site. Au uneori promotii foarte faine dar din pacate transportul nu este gratuit. Candva era, dar acum l-au facut de 5 $ dar comenzile de peste 30$ au parte de transport gratuit. dar mai bine este sa urmariti si perioadele cand este free shipping.
In afara de faptul ca sunt numeroase produse care ne plac si faptul ca uneori coletul ajunge la posta vamala in loc de cea de cartier, nu vad nici o problema serioasa care sa ma opreasca din shoppinguit la ei.
Ramane site-ul meu preferat pentru comenzile online de haine si marea majoritate a tinutelor mele sunt compuse doar din piese de la ei. Dar iata imbulinatele mele preferate de astazi:










Nu-i asa ca sunt simpatice? As fi ales mai multe modele pentru ca sincer am de unde, dar acestea sunt singurele hainute care mi-au atras atentia. Nu sunt sigura ca as purta fusta, pentru ca este frumoasa dar nu ma avantajeaza stilul ca in rest toate sunt ok. Sper sa va placa si voua imbulinatele de mai sus ! Pupici!

Un comentariu:

  1. faini tare jeansii :)
    mi-am facut si eu o camasa din matase cu print de buline, alb-negru.
    abia astept sa o primesc
    te pup

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere