vineri, 5 decembrie 2014

The things that count

Detaliile marunte sunt cele care ne fac viata mai frumoasa. Fie ca este vorba de o bombonica strecurata in buzunar dimineata de catre mama inainte sa plec sa facultate, fie de un mesaj de la iubitul meu care imi aduce aminte ca sunt frumoasa, fara toate aceste gesturi marunte nimic nu ar avea farmec.Momentele frumoase si toate zambetele din timpul zilei se datoreaza acelor persoane care ne iubesc si ne demonstreaza ca totul este mai frumos si mai bun atunci cand privesti totul cu optimism.Si daca stam sa ne gandim putin, asa si este!
Parca nimic nu are farmec atunci cand esti suparat pe viata, vezi totul gri si nimeni nu iti pare prea prietenos.
Avem nevoie uneori de cineva care sa ne trezeasca la realitate si care sa ne fie alaturi atunci cand suntem pierduti in lumea noastra. Din fericire, pentru mine exista el, iubitul meu si ea,prietena mea cea mai buna, adica mama.Fara aceste doua persoane cred ca as fi fost o persoana foarte inchisa si rezervata si totul mi s-ar fi parut dificil de realizat si de inteles.Lumea in general este rea, si nu te ajuta, iar asta am inteles recent din pacate, dar acest lucru nu m-a facut sa-mi pierd speranta ca voi mai gasi si oameni care sa merite osteneala.

Printre acestia se numara o ea, o fata speciala pe care o indragesc enorm si care stie ca pentru mine, ea este jumatatea mea, cea care ma intelege fara sa ii spun prea multe , fara explicatii., asa ca in acest an, nu doar ca am invitat-o sa isi petreaca sarbatorile de iarna alaturi de mine, ci i-am pregatit si un cadou special! Nu voi dezvalui prea multe pentru ca este posibil sa citeasca aici si nu vreau sa stric surpriza, dar acest lucru nu ar fi fost posibil fara cei de la www.lagunamedia.ro care mi-au oferit suport atunci cand am avut nevoie sa-mi pun in aplicare ideile creative in ceea ce priveste cadourile celor dragi. Acestia ofera produse de o calitate exceptionala si te ajuta sa pui accent pe acele detalii marunte dar importante care sa le aduca emotii in suflet celor dragi. De ce sa te complici sa oferi cadouri scumpe sau produse care nu le vor folosi? 

Mai bine transformi Craciunul in ceva magic, si aduci zambete si transmiti mesaje emotionante, prin care sa le demonstrezi cat de mult tii la ei. Anul trecut stiti ce am facut pentru parintii mei? Am impodobil un bradut mai mic plin cu plicutele mici si globuri handmade cu mesaje inauntru, prin care le transmiteam eu si fratii mei iubirea, respectul si aprecierea pentru tot ce au facut pentru noi. A fost o dimineata speciala, putin cam lacrimogena, dar cu siguranta una de neuitat si sigur au apreciat efortul pentru ca pana la urma, amintirile sunt cele care conteaza pana la urma, nu-i asa?

2 comentarii:

  1. Sarbatori fericite:D Sa-ti aduca Mosul muuulte cadouri :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Un cadou primit cu drag, e o bucurie si pentru cel ce le ofera. Un decembrie fain, Ana! xoxo

    RăspundețiȘtergere