marți, 9 decembrie 2014

The Very Inspiring Blogger Award

Wow, nici nu mai tin minte cand am facut ultima oara un tag! Sunt simpatice sa fiu sincera, si o buna modalitate de a va face cunoscute lucruri noi despre mine, asa ca atunci cand am primit instiintarea de la Nicoleta ca am fost nominalizata, n-am zis pas! Am intarziat desigur putin pentru ca am avut ieri un mic text si maine dimineata am altul si am zis ca sa iau totul in ordine. Si cum am cateva ore pauza, hop si eu cu tagul!
Sa dam drumul la confesiuni, pentru ca acest tag presupune relatarea a 7 lucruri despre mine :)

1.I love sweets! Oh, ador dulciurile de orice fel... De m-as putea si lasa de ele tare bine ar fi, caci in timp am observat ca nu sunt chiar atat de ok si nici eu nu ma mai simt bine dupa ce fac abuz... Daca inainte simteam ca bombonicile imi dau energie, acum parca ma obosesc mai tare. Dar zau ca nu pot renunta la ele!


2. Sunt o somnoroasa. Chiar si acum cand va scriu aceste randuri mai am putin si adorm! Programul il am haotic si incerc sa profit de orice moment sa dorm, asa ca nu mai este bizar pentru cei dragi sa ma vada pana si pe scaun dormind in fund ca sa recuperez. Prietenul meu obisnuieste sa citeasca pana seara tarziu si imi spune ca nu pricepe cum poate un om asa mic sa doarma asa mult... Am nevoie sa cresc! :))


3. Imi place sa ascult radioul. Am renuntat la televizor de foarte mult timp din cauza ca stirile aberante si fara sens ma duceau la exasperare asa ca am luat decizia de a-l lasa acasa. Mai bine aflu stirile interesante de pe net, sau ascult un radio fain in caz de ceva si nu imi pare rau.

4. Ador marea! Daca as putea, m-as urca in urmatoarea secunda in masina (chiar daca sunt in pijamale) si as da o fuga pana la Costinesti sa ma asez pe plaja pe nisipul rece si umed si sa ascult valurile... Sunetul apei, sunetul brizei .. preferatele mele!


5. Nu sunt o persoana fricoasa. Atunci cand mi se spune ca nu pot, nu ma grabesc sa arat contrariul. Prefer sa obtin succesul lucrand la el, usor si cu calm pentru ca dupa parerea mea, graba strica treaba si nici nu trebuie sa demonstrez nimanui ca sunt mai presus decat ei... Nu trebuie decat sa stiu eu ca sunt capabila, ca vreau, ca pot, dar voi face ce vreau si cand vreau eu.

6. Pisicile sunt animalele mele de companie preferate! Imi plac mult si catelusii si restul animalutelor, dar pisicutele sirete sunt mai apropiate de mine si cred ca simt si ele ca le iubesc enorm pentru ca vin mereu langa mine atunci cand le chem pe o pisiceasca stalcita :))


7. Imi place sa gatesc, asta chiar daca nu prea am timp. Fac orice de mancare, improvizez uneori si as sta non-stop in bucatarie daca as putea. Este o activitate ce ma calmeaza foarte mult si ma prinde :)

Cam atat despre mine :) Astept sa imi spuneti si cateva lucruri despre voi dragii mei!
V-am pupat!

4 comentarii:

  1. si eu adorrr dulciurile, as inlocui masa de zi de zi cu dulciuri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cool. :)
    Best regard,
    rinx
    Please do drop by my blog if you have some time at http://theclosetqueenofandrogyny.blogspot.com :) You might find it interesting. Thank you. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dulciurile si mie imi plac fooooarte mult!
    Si sa gatesc imi place, sa merg la apa imi place, desi nu stiu sa inot:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi plac dulciurile la nebunie si somnul la fel de mult. Cred ca daca as putea dormi cat vreau as dormi zilnic 11-12 ore, dar din pacare ziua are doar 24 de ore si am mult prea multe de facut pentru asemenea rasfat.

    RăspundețiȘtergere