vineri, 5 decembrie 2014

Today, a lazy day!

Vinerea este ziua mea preferata din saptamana... Anunta venirea weekend-ului si este singura zi care ii este pe deplin libera astfel ca pot sa fac tot ce vreau! Stiu ca multi dintre voi ar spune ca nu este asa, ca sambata si duminica raman pentru rasfat, dar la mine incepe inca de vineri, si cum sa-ti petreci timpul liber mai placut decat acasa, in pat, imbracata cu pijamalele tale preferate, o cana de lapte si cacao alaturi la serialele tale preferate? Da, suna perfect, dar de aceasta data nu voi mai putea sa realizez toate astea, decat partial...
Adica nu voi putea sa ma uit de exemplu la ultimul episod din Vampire Diaries sau Grey's Anatomy pentru ca mi s-a stricat laptop-ul cel mare... yep, ghinion inca de dinainte de sarbatori si o cheltuiala neprevazuta in buget ca doar nu pot sa stau prea mult fara. Aproape ca imi venea sa plang cand mi-am dat seama ca nu mai poate fi reparat si ca trebuie sa revin la laptop-ul vechi ce nu ma lasa sa fac aproape nimic asa ca voi petrece weekend-ul in compania emisiunilor de la tv, desi nu prea le agreez pentru ca sunt realizate prost si fara subiecte de interes public, dar asta este si scopul, sa faca rating fara ceva anume...
Am deschis televizorul direct pe Discovery ca sa sar peste reclamele si introducerile oribile din televiziune, si am nimerit exact ce-mi place: How it's made! Este super tare aceasta emisiune/serial si am descoperit asa multe chestii interesante despre lucrurile care le avem langa noi. Sa stii cum functioneaza, cum sunt facute si cum le poti folosi eficient, o emisiune pentru toate varstele! Cand eram prin liceu, nu pierdeam nici un episod, ba chiar mi-am pus si reminder ca sa ma uit seara. Astazi am vazut de exemplu cum se fabrica bicicletele si asa ce mi s-a facut dor de duca si de plimbare, dar pe zapada asta nu e chip de asa ceva, doar de sanie!
Oricum, mi s-a parut foarte interesanta prezentarea de astazi si am stat lipita de televizor toata dimineata la emisiune sa vad ce si cum se face, de ce si pentru ce, si tot asa am descoperit si pe www.tente.com/ro-ro totul despre roti si role si mi-am adus aminte ca nu mi-am mai scos de mult timp rolele din dulap si ma gandeam daca mai stiu oare sa merg pe ele, avand in vedere ca mi-a luat destul de mult sa-mi gasesc echilibrul pe ele si sa pot sa ma deplasez cu usurinta iar rotile sunt tocite rau de tot de la numeroasele incercari de a-mi gasi avantul. Dar abia astept sa vina iarasi vara sa pot iesi cu bicicleta prin oras cu fetele si sa ne plimbam in voie peste tot! Pe doua sau patru roti, totul e mai rapid, mai usor si mai plin de energie, mai ales daca preferi sa pedalezi cu putere prin jungla orasului si sa ii descoperi frumusetea la "picior". Dar acum astazi e zi de relax, stau si ma gandesc doar la zilele pierdute din vara cu plimbarile lungi si "rasfoiesc" internetul pentru noi si interesante modalitati de distractie :)

Un comentariu: