joi, 11 decembrie 2014

Tu ce lenjerii preferi?

Fiecare persoana are in casa sa o camera care reprezinta locul de odihna si in care isi desfasoare marea majoritate a activitatilor din timpul zilei, asa cum fiecare camera detine un obiect menit sa aduca o stare de relaxare totala in creierul uman.Pentru unii poate fi vorba de bucatarie dar pentru majoritatea omenirii, dormitorul si patul din acesta reprezinta cele mai importante 2 lucruri pentru ca hai sa fim sinceri! Mai toata ziua ne-o petrecem stand in patutul nostru cald sau cel putin la asta visam atunci cand suntem la serviciu sau in drum spre casa! Patul este indispensabil in viata noastra, iar pentru o odihna totala, este nevoie de unul exact pe masura si placul nostru!

Indiferent de dimensiunea patului sau tipul acestuia, comoditatea ramane determinata de salteaua pe care o detineti si sa nu uitam de cel mai imporant element, lenjeria pe care o utilizati pentru a imbraca patul.
La fel ca si hainele noastre, lenjeria de pat reprezinta imbracamintea cu care patul este asortat. Calitatea lenjeriei de pat isi materialul din care este realizata nfluenteaza in mod permanent comoditatea patului, si placerea de a poposi o luuunga perioada de timp in dormitor lenevind. Culorile lenjeriei pot varia foarte mult, avand in vedere ca prezenta acestora este foarte numeroasa iar design-ul cat mai variat pentru ca sa fie pe placul tuturor. Asortarea acestora cu mediul inconjurator nu este un "must", dar pastrarea culorilor preferate ce ne fac sa ne simtim cat mai calmi posibil sau ne induc o stare de bine, sunt necesare pentru a intensifica durata de odihna.

Eu personal prefer sa imi exercit activitatile ce implica facultatea si hobby-urile personale mai mult in pat decat pe scaunul deloc confortabil de la birou. Sa stau in centrul patului cu laptop-ul in brate si notitele de la facultate in jurul meu si invelita cu o patura foarte pufoasa pentru o sesiune de invatat perfecta, linistita si cu rezultate pe masura. Am vazut recent niste modele super dragute pe lenjerii-lenjerii.ro si tare mult mi-as dori sa pot sa imi imbrac patul cu o lenjerie frumoasa cu tematica de Craciun asa cum am vazut pe internet recent. O sa ii scriu Mosului despre asta si cine stie, poate imi va indeplini dorinta ca doar el stie mai bine decat mine ce s-ar potrivi in acest sezon! Cred ca nu mi-ar displacea ideea formarii unei colectii intregi de lenjerii de pat pentru ca imi place foarte mult sa am patul curat si mereu imbracat cu ceva nou. Daca intr-o perioada preferam desenele animate, inimioarele si floricelele hazlii imprimate pe lenjerie, acum imi doresc simplitate si comoditate, culori cat mai neutre care sa nu ofere un plus de incarcare a design-ului camerei, si desigur doar pe ici pe colo cate un model mai special ca acum de exemplu, cand mi-am transformat casa intr-un adevarat targ de Craciun si imi doresc sa asortez si lenjeria cu restul decorului.

Un comentariu:

  1. Si mie imi place sa stau in patut, la caldurica, un ceiut sau ciocolata calda, asternuturi noi si curate...urmeaza o comanda pt o lenjerie de pat...chiar caut una de cateva zile...
    Pupici

    RăspundețiȘtergere