joi, 18 decembrie 2014

What I like this week

La ce mi-a mai zburat mintea recent? La multe cumparaturi desigur! In luna noiembrie mi-a pus un stop la shopping din cauza ca mare parte din banii pe care am reusit sa ii strang pentru sarbatori s-au dus pe apa sambetei! Am tot dat in stanga si in dreapta cate una ba alta, si uite asa in loc sa ma cadorisesc si eu, mai mult am cumparat pentru altii si nu ca imi pare rau, dar parca am luat mai multe decat trebuia asa ca mi-am promis ca din Ianurie, sa profit de reduceri si ofertele din online si sa-mi iau tot ce imi place! Stiu ca cel mai probabil voi pierde discount-urile de la hainele de iarna, dar sincera sa fiu, nu prea am vazut ceva interesant care sa merite investitia. Am strans iarasi credit pe Sheinside si dupa calculele mele, la sfarsitul lui Decembrie ajung la vreo 70$ pentru shopping, asa ca am de gand sa imi iau cateva bluzite din chiffon pentru primavara. Imi place mult sa port camasute si bluze lejere, si am vazut si o fustita super draguta si sclipicioasa pe care nu vreau sa o ratez. Si ar mai fi un puloveras gri, si cateva coliere, dar nu ma incanta la fel de mult precum celelalte haine. Voi ce parere aveti?






Pe cat de frumoase sunt bluzitele din chiffon pe atat de pacatoase sunt! Am reusit sa imi ard cu fierul de calcat doua din ele, alta al topit-o desi am fost grijulie cu temperatura si tot asa... sunt dificile si cand este vorba de a le calca, imi vine sa-mi pun mainile in cap si mereu imi spui ca nu imi mai iau nici una ca nu se merita chinul, dar apoi imi retrag cuvintele pentru ca sunt foarte chic, usor de purtat pentru orice outfit.
Puloverul cred ca merge cu o pereche de ghetute simple la primavara si nu doar atunci desigur, iar fustita e asa un capriciu mai mult pentru ca nu e genul meu, dar imi pace mult si pare a fi pentru papusi and i really want it :) Dar cam atat am zarit in ultima vreme pe net. Nu stiu de ce am impresia ca de la un timp pe Sheinside nu prea au mai fost aduse produse interesante, sau poate nu au mai fost pe placul meu, dar parca inainte mai in fiecare zi descopeream cate ceva nou care ma facea sa imi cheltuiesc banii, dar acum nu prea mai vad sa stea asa situatia. As mai vrea o lotiune de corp de la VS si inca un parfum desigur, un corector si un fond de ten nou si pot spune ca pentru moment stau ok din toate punctele de vedere.
Nu prea m-am mai avantat asa tare la cumparaturi, si mi-am impus cateva limite pentru ca la sfarsitul lui Februarie imi doresc sa imi schimb telefonul si deja stiu ce voi alege, iar acesta necesita cateva sacrificii si retineri. Dar voi supravietui! Am si acum produse neincepute si haine cu etichete care asteapta sa fie purtate, asa ca nu imi va fi atat de greu pentru o vreme. V-am pupat dragilor! Astept sa imi spuneti ce vreti sa va aduca voua Mosul! Eu mi-am terminat scrisoarea si am trimis-o inca de la incepului lunii dar nu a fost atat de lunga incat sa il sperii! 

2 comentarii: