luni, 1 decembrie 2014

What I wish this week

Astazi am ochit multe produse faine pe net! Am vazut si dorit cu ardoare niste ghetute si paltonase, iar pe viitor ramane sa mi le achizitionez pe rand pentru ca imi sunt foarte dragi and I must have them! A trecut ceva timp de cand nu am mai intrat pe Choies iar acest lucru se datoreaza faptului ca preturile mari nu prea imi plac, si o alta chestie este ca am pus candva la ei de o comanda, dar produsul primit a fost de o calitate... oribila e putin spun! Cred ca am avut un ghinion super mare avand in vedere ca in imagini se prezenta intr-un fel iar in realitate in altul, dar asta este! Ne mai asumam si riscuri! Dar iata ce mi-a atras atentia astazi de la ei de pe site :








 Ce parere aveti de aceste paltonase? M-au atras foarte mult nuantele jucause, pentru ca daca este sa ne gandim la material, cu siguranta sunt extrem de subtiri si potrivite mai mult pentru primavara decat pentru o iarna timpurie. Acest lucru l-am patit si cu paltoanele achizitionate anterior de pe Sheinside si Romwe care aparent par a fi grosute dar nu va bazati pe asta. In ceea ce priveste incaltamintea, mi-au sarit in ochi cateva modele de ghetute simplute, si doar o pereche mai chic, cea neagra cu tinte si aplicatii metalice.Am mai vazut o pereche mai finuta de ghetute pe Depurtat dar nu m-am hotarat daca ar merita sau nu sa pun de o comanda deocamdata... Pana atunci insa, va las sa descoperiti si voi ofertele lunii Decembrie si sa va pregatiti pentru eventualele sesiuni de shopping pentru cadouri! Pupici!

Un comentariu: