vineri, 2 ianuarie 2015

And don't forget about your style!

Desi petrecerea de sfarsit de an s-a sfarsit, inca mai simt in casa veselie si bucurie. Toti prietenii mei imi aduc aminte in orice clipa ca nu este nevoie sa fie o ocazie speciala pentru a sarbatori si pentru a zambi! Si au dreptate! Am intampinat noul an cu fericire in suflet si asa imi doresc sa o tin de acum incolo! Sa nu mai fiu suparata, sa nu mai caut probleme acolo unde nu sunt si sa am grija de mine! Am de gand sa ma rasfat la maxim de acum, sa imi cumpar tot ce imi place fara a impune limite. Daca pana acum eram preocupata de bani, de situatia financiara si de tot ce inseamna economie, de astazi am spus un DA hotarat dorintelor mele!
De ce sa tot aman sa imi fac pe plac si sa pierd oportunitatea de a-mi intregi colectia de cosmetice, rochii si bijuterii? Niciodata nu imi voi face cu adevarat timp pentru ele asa cum nici timp de shopping nu voi mai avea pe viitor, asa ca tot ce pot face inca de pe acum, este sa imi adun preferintele intr-un top, sa imi calculez banii pusi deoparte pentru astfel de mici atentii. Am cateva site-uri pe care le simpatizez si pe care am finalizat deja numeroase comenzi de produse. Shopping-ul online a devenit un bun prilej de a economisi timp, efort si bani mai ales pentru ca urmaresc in mod constant noutatile si reducerile astfel ca nu este atat de greu sa stiu spre care magazin online sa ma indrept atunci cand imi doresc ceva cu ardoare. In ceea ce priveste insa garderoba, o femeie nu este niciodata pe deplin multumita! Ca tocmai ti-ai luat o pereche noua de jeansi sau ca ai primit cadou un pulover mult dorit, parca tot nu e de ajuns!

De ce? Pentru ca in genere, noi ne dorim sa avem totul! Nu ne multumim cu jumatati de masura asa ca este imperios necesar sa avem nu doar un card bancar generos, dar si rabdare pentru a alege acele piese vestimentare si accesorii care sa ne puna cu adevarat in valoare. Sa stii sa te gatesti ca la carte, este o arta. Iar cum doar o rochie nu este de ajuns pentru a fi stralucitoare, colierele, cerceii si bratarile din pietre pretioase, metale nobile si nu numai, au puterea de a ne oferi echilibrul si elementul supriza al intregului outfit. Acum desigur ca totul depinde de gustul estetic al fiecaruia, pentru ca este posibil ca unele femei sa nu aiba nevoie de astfel de mici artificii pentru a iesi in evidenta pe cand altele da. Frumusetea poate fi placut pusa in valoare cu un set de bijuterii mireasa din cristalele cele mai pretioase si cu taieturile cele mai fine care iti lumineaza chipul, si fie ca le iei de pe internet fie ca ti le realizezi singura acasa din materiale cumparate de tine dupa bunul plac, nu trebuie sa uiti ca intre elementele vestimentare si accesoriile care vin in completare trebuie sa existe o armonie. Prea multa atentie pusa pe detalii poate strica o imagine, devenind astfel un fiasco, si evident ca nu este unul din rezultatele dorite. Eu una, a trebuit inainte de toate sa ma cunosc pe mine si stilul vestimentar inainte de incepe sesiunile de shopping si abia dupa ce mi-am stabilit prioritatile am dat drumul produselor in cosul de cumparaturi, iar sfatul meu pentru voi este sa fiti cumpatate dragilor! Stiu, toate bijuteriile pe care le vedeti zilnic in vitrina magazinului din mall parca va striga pe nume dar oare, cate dintre ele sunt cu adevarat potrivite tinutelor pe care voi le abordati? Nu uitati sa fiti mereu cu bagare de seama la cumparaturi pentru ca sa nu va irositi bugetul imediat ce ati intrat intr-un magazin, si alegeti doar acele produse pe care le veti putea accesoriza cu usurinta pe viitor, si se potrivesc 100% cu stilul vestimentar si personalitatea voastra pentru ca intr-un fel sau altul, tinuta si aspectul fizic au un puternic impact vizual si cu siguranta nimeni nu isi doreste sa isi formeze o imagine neplacuta in fata prietenilor, nu-i asa?

3 comentarii: