vineri, 16 ianuarie 2015

Cele mai iubite accesorii

Vinerea este zi pentru shopping! Inca de la primele ore ale diminetii mi-am pregatit o cana de lapte si cacao si mi-am pus laptop-ul in brate pentru a rasfoi noile oferte online ale magazinelor mele preferate. Prefer de fiecare data cand achizitionez ceva din mediul online, sa caut inainte promotii, coduri de reducere, apoi sa urmaresc o lista de preferinte, sa caut diferite design-uri ale produselor dorite si mai apoi sa incep sa pun in cos cumparaturile. Ati spune ca pare un proces anevoios chiar putin inutil, dar pentru mine este o modalitate eficienta de a economisi niste bani. In ultima perioada mi-am facut mai toate poftele inimii in ceea ce priveste shopping-ul online, si evident ca mi-am dorit sa aflu care sunt in general produsele pe care le cumpar cel mai des ca sa imi pot face un total, astfel ca am ajuns la concluzia ca mai mereu, banutii mei se duc fie pe haine fie pe accesorii in mare parte, iar in aceasta categorie intra adesea bijuteriile! Nu stiu daca v-am mai spus, dar imi plac la nebunie colierele statement, bratarile si sa nu uitam de cercei argint impodobiti cu cele mai frumoase pietricele colorate sau cu un design unic.

Am pielea extrem de sensibila asa ca singurele metale pe care le agreez sunt fie aurul, fie argintul asa ca de fiecare data cand imi doresc ceva nou, imi caut cu o mare atentie accesoriile si de fiecare data aleg doar produse realizate cu o mare atentie si de o calitate exceptionala. Cerceii pentru mine reprezinta accesoriul de baza al femeii. Imi plac in special cei lungi, pentru ca ma avantajeaza acest tip de model dar dupa cum va puteti da seama, nu respect intotdeauna acest tipar asa ca am mai adaugat ocazional in cosul de cumparaturi si cateva perechi de cercei daca nu chiar si seturi de bijuterii din alte materiale care mai apoi mi-au provocat usoare alergii ale pielii, dar cum sa le rezisti noilor tendinte?
Este foarte greu sa ma abtin si sincer, uneori nici nu imi pare rau! Este adevarat ca o pereche de cercei de argint simpli uneori pot oferi o stralucire mai speciala intregului outfit, mai ales ca in general modelele acestora sunt minimaliste dar de efect. Argintul este un metal usor de purtat, si cu o nuanta usor de abortat in tinutele zilnice. Daca stim ce design-uri sa alegem, cu siguranta nu vom mai avea nevoie sa adaugam la o rochie de exemplu, si un colier sau poate chiar si o bratara! Uneori cerceii spun totul si pun accentul exact pe acele mici detalii pe care orice femeie vrea sa le puna in evidenta. Este normal sa mai avem momente in care sa avem parte de o sesiune de shopping nereusita si cu produse nu tocmai ok din punct de vedere al calitatii, tocmai din acest motiv m-am ambitionat sa fiu mai atenta si mai precauta la banii pe care ii cheltuiesc pe bijuterii care de la o anumita varsta, pot spune foarte multe despre cea care le poarta. Eu va recomand sa nu va aruncati spre anumite accesorii doar pentru ca asa se poarta, ci sa fiti deschise si catre acele piese de bijuterii care nu se demodeaza niciodata si ofera prestigiu si eleganta in orice mmoment al zilei.

2 comentarii:

  1. Si eu am o sensibilitate la nivelul pielii cand vine vorba despre "tinichele". Dar vorba ta, cateodata dam de bijuterii prea frumoase....se mai strecoara si nepretioase. Atunci eu recurg la un truc foarte eficient. Folosesc vaselina. Poti citi aici despre pont:
    http://hannelore-gurbet.blogspot.co.uk/2015/01/day-10-end-of-2014-with.html

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. nice interesting post :)

    xoxo
    http://singingthumbelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere